Nei, var aldri borti den.
Senere etterfulgt av Dell Axim X3, med fargeskjerm må vite:
![]()
Påfølgende utgaver kom med både Bluetooth og wifi, skikkelig top of the line.....
Memory lane.. Husker jeg drømte om en slik Dell
Nei, var aldri borti den.
Senere etterfulgt av Dell Axim X3, med fargeskjerm må vite:
![]()
Påfølgende utgaver kom med både Bluetooth og wifi, skikkelig top of the line.....
Oy @westmouth.
Jeg hadde også Dell Axim, med tastatur!
![]()
(Denne har jeg fortsatt liggende på loftet med tastaturet. En liten sexy boks!)
Før det hadde jeg HP 360 LX.
![]()
(Denne er ikke lenger hos meg....)
Det var tider!
![]()
Fra: Erland
Sendt: 11. mars 2014 09:15
Til: Callahan
Emne: VS: Kontakt oss (UTROLIG universalsalve)
Du er svært, svært syk
Fra: Kundeservice Utroligsalven [mailto:info@utroligsalven.no]
Sendt: 11. mars 2014 07:28
Til: Erland
Kopi: 'Kundeservice'
Emne: SV: Kontakt oss (UTROLIG universalsalve)
Hei Erland .
Det henvises til din forespørsel.
Vi anbefaler er at du kontakter en lege for hjelp som vil bistå med medisinsk kompetanse for dine problemer.
Ha en fin dag.
Med vennlig hilsen
Kundeservice, Utroligsalven.no
Telefon +47 330 45 100
info@utroligsalven.no
UTROLIG universalsalve
Fra: Erland
Sendt: 7. mars 2014 13:18
Til: info@utroligsalven.no;
Emne: Kontakt oss (UTROLIG universalsalve)
Navn: Erland
E-post:
Forespørsel:
Hei.
Jeg sliter med gnissende lår, med påfølgende utslett, kjøttsår og hårtap i nedre regioner. Kan salven hjelpe meg og min samboer med dette? Han synes ikke noe om dette.
Fra: Kundeservice Utroligsalven [mailto:info@utroligsalven.no]
Sendt: 11. mars 2014 07:14
Til: Tor
Kopi: 'Kundeservice'
Emne: SV: Kontakt oss (www.utroligsalven.no)
Hei Tor!
Salven er i utgangspunktet laget for å hjelpe brukere av tannproteser med de problemer som måtte fremkomme av sopp, kløe, svie, sår m.m. i munnhulen.
Vi poengterer at produktet ikke er noen form for medisin og kun en blanding av eteriske oljer, planteoljer og hvit vaselin som base.
Se link for oversikt over innhold og de egenskapene disse oljene har http://www.utroligsalven.no/Innhold-5756s.html
Vår anbefaling er at du kontakter din fastlege og henviser til innholdsfortegnelsen i produktet.
Da vil du få en uttalelse fra en medisinsk faglært person som kan bistå med ditt spørsmål.
Ha en riktig god dag.
Med vennlig hilsen
Kundeservice, Utroligsalven.no
Telefon +47 330 45 100
info@utroligsalven.no
www.utroligsalven.no
Fra: Tor
Sendt: 7. mars 2014 13:19
Til: info@utroligsalven.no
Emne: Kontakt oss (www.utroligsalven.no)
Navn: Tor
Forespørsel:
Hvordan kan salven hjelpe meg mot sårhet i rectum etter samleie? Takknemlig for svar.
[video=youtube;rcTyCWORktM]https://www.youtube.com/watch?v=rcTyCWORktM#t=22[/video]
[video=youtube;rcTyCWORktM]https://www.youtube.com/watch?v=rcTyCWORktM#t=22[/video]
Jeg likte den. Nydelige bilder av nydelig natur, forståelig argumentasjon og preget av en litt naiv tro på egen gjennomslagskraft. Litt falsksang og nødrim var det jo, men ikke mer irriterende å høre på enn originalen. Men nå tilhører jeg nok ikke den delen av befolkningen de trenger å overbevise. (Dessuten var et av panoramaene rett over jaktområdet mitt
)