Gull!

Prisen er vel såpass bra at hvis man ikke blir kvitt den igjen så kan man smelte ned hele greia. Og skal den bare brukes på nato så ligger det vel noen kroner i lenken ;)
 
*kremt* :cool:

IMG_2657.jpg
 
Gratulerer! Gull gjør seg på nato. Folk her inne handler som regel i lunsjen, må være Norges dyreste lunsjer;)
 
Det er massive midtledd på disse, så det pleier ikke være for ille slakk i oyster-lenkene.

Det er faktisk hule midtledd på eldre helgull submarinere (gjelder også day-date av den gamle typen). Leddene har bare en gullplate i enden, slik at den ser massiv ut... Inni er de hule ;) Jeg trodde også tidligere at de var massive. Men vedrørende submariner så ble ikke midtleddene massive før den nye subben ble lansert (2008?).

Regards :)
AW
 
Rart, dette må man få klarhet i. Kunne jo spurt Bjerke, men de stengte klokken 17.

Er det mulig at lenken har kommet i flere versjoner? Er jo ganske stor vektforskjell på hule og solide. Og vekt er bra;)
 
Jeg mistenker det jeg også;)
Det er ikke denne standaren varene mine har når jeg har besøkt våre venner i øst...
 
Nei, en helgull GMT kan liksom ikke helt måle seg opp mot mine 4 brett øl og 2 kg kyllingfilet. Men vet absolutt hva jeg hadde foretrukket.