Tidssonen Passaround

Takker for alt jobb Krille, gleder meg også!:D:D
+1


På tross av at vi ikke en gang har fått Stowa'en til landet begynte jeg å tenke - når skal vi starte neste runde med Passaround :p

Det hadde ikke vært meg i mot å få prøve en ny, spennende klokke ca hver annen måned f.eks.
Når det til og med er lotteri med ca 1:30 vinnersjanges stiller i alle fall jeg opp.

Antar dette bare er fabler ettersom det er langt over leggetid. God natt, nå skal jeg drømme om PAM111'en jeg fikk tilbud på i dag.
 
Knallbra Krille!

Tenker også på neste runde, men hadde vært morsomt å øke innsatsen til feks 1500 kr i stedet.
Med 45k i potten og enklere tilgang på sponsor i runde to kunne man jo faktisk fått noe som var virkelig interessant!
 
kjempemessig! :)

gleder meg til å se litt bilder av klokken med forskjellige straps..
 
ikke for å mase, men hvordan ligger det ann med klokken?

Vi venter tålmodig på leveringsbekreftelse fra Stowa. Alle har betalt inn det de skulle, og klokka er bestilt. Jeg satte bestillingen den 16.august og har en ordrebekreftelse fra denne datoen. Det var for øvrig mens Stowafolket var på ferie (de hadde ferie t.o.m 23.8). På WUS er det nå oppgitt leveringsdato i november for de som har bestilt etter 23.8, jeg håper inderlig at vår ordre kommer med før dette og at vi dermed får levering i oktober, som var leveringsdato før dette. Jeg er ikke sikker på hvordan Stowa jobber, men det virker som om de lager klokker i batcher, og at alle som har bestilt innenfor et visst tidsrom får levering omtrent samtidig. Mulig at de dermed hadde laget ferdig noe før de dro på ferie, og begynner på nytt etter ferien med levering i november. Worst case så ser det altså ut til at vi må være tålmodige til november, men den som venter på noe godt..... :)

TL;DR - klokken er bestilt, håper på levering i oktober, kan bli november.
 
...kom litt sent inn her, men er det mulig å være med ? anser meg som seriøs på tidssonen ihvertfall ?? Mogens kan "gå god for meg"....håper jeg :)
 
Mens vi venter i spenning på levering (ikke hørt noe fra Stowa ennå!) registrerer jeg at broderfolket på TTT er i gang med sin andre passaround. De har valgt en klokke med noe kortere leveringstid enn vi har, denne gangen har de en MK II Vantage (Rolex Explorer-ish), levert fra svenske Urtid.com. Sjekk bilder av klokka her.
 
Hei.
Har du hørt noe fra Stowa :razz:

Nei, dessverre. Kommer til å oppdatere her, samt sende mail til alle påmeldte så snart jeg hører noe som helst. Stowa har lang leveringstid, og jeg følger litt med på deres offisielle fanforum på WUS, der kan man gjerne få en "føling" med leveringstider. Det virker som om folk som har bestilt i sommer nå begynner å få levering, så iom at vi bestilte på sensommeren er vi kanskje ikke så langt unna nå?

Uansett, det er ikke stort annet å gjøre enn å vente! :)
 
Da nærmer det seg! Fikk mail fra Regine i dag:
We have good news for you!
Your ordered watch will be ready for shippment within the next 14 days.

Setter snart opp plan for sirkulasjon av klokka, og sender ut på mail til alle deltakerne!

Dette blir gøy!
 
Tjohoo!
Dette blir spennende.
Har flere ganger vært på nippet til å kjøpe en sånn, men hentet meg inn i siste liten.:p
 
Vi rykker stadig nærmere! Har fått en mail om at klokka er på vei fra Tyskland nå, så jeg setter opp sirkulasjonsliste. Hovedområdene jeg setter opp er Oslo, Bergen, Stavanger og Andre. Oslo er soleklart størst, så det blir en liten stund til den kommer seg ut i distriktene, men sånn er det. De som er i "Andre" settes opp litt mellom hovedområdene.

Jeg begynte å sende PM til noen av deltakerne det ikke er helt klart hvilken region de oppholder seg i om dagene, men fant ut at det er mer effektivt å gjøre det her.

Kan alle være så snill og se over om denne inndelingen er grei? Hvis du vil plasseres i et annet område, si i fra i tråden eller pr PM/mail, er du snill. Vær oppmerksom på at om du er plassert i et geografisk område forutsettes det at du i utgangspunktet har mulighet til en F2F-overlevering av klokken til neste medlem (selv om dere selvsagt står fritt til å avtale kamelbud om dere vil).

adio Bergen
Anders Oslo
anhostma Oslo
Auto Oslo
Braute Oslo
BRIO1368 Bergen
DJM Oslo
DS3 Oslo
fjk Bergen
Frodo Oslo
G4RM Oslo
gjmo Oslo
Habbes Oslo
Hopalong Stavanger
JoLu Andre
jsf Andre
KarlFr Andre
krille Oslo
kristaafa Andre
LarsE Oslo
Magnus Bergen
Marius T Oslo
Mathfjeld Oslo
Mogens Oslo
Sponon Stavanger
Stipey Stavanger
topale Andre
UJU Stavanger
Ursa Major Oslo
 
Holder for øyeblikket til i Milano og regnet egentlig med at jeg måtte stå over passaround-delen. Kommer tilbake i slutten av februar og bor da i Fredrikstad, men vet ikke om passaround´en da er over?

Er forøvrig ikke noe problem for meg å kjøre en tur til Oslo for å levere til neste person! :)