Hvilken klokke har kjæresten din?

Jeg har ingen lady (heh) nå, men jeg tredde Paneraien på eksen. Det er kanskje noe av det mest sexye jeg har sett.
Når det er sagt, så er jeg glad nå for at jeg ikke kjøpte en til henne, heh. :rolleyes:

Konemor fikk denne til jul for noen år siden.

CIMG0613.jpg
[/URL][/IMG]

Ellers reker hun rundt med denne Datejust'en.

CIMG1127.jpg
[/URL][/IMG]

Hva kjæresten går med husker jeg ikke.:mrgreen:

Redigert:
Det blir til låns, ja. Men sålangt er denne favoritten:

8242781294_f98dc874b6_c.jpg

Dama er smart også, klarer å lese ei 24-timers klokke. ;)

Konen har et par tøyse ur, tør nesten ikke å si det men hun ønsket seg en (mango) til bursdagen for noen år siden, som hun fikk ...... (jada shame on me....) en CK som hun sluttet å bruke fordi en veninne fikk samme.... og en Tissot T-Touch Expert som hun tok fra meg i min oppstart i å samle på ur....

Tissot_T-Touch_Expert_T013_420_17_207_00-1024x767.jpg

Så for å uppe kvaliteten litt og delvis for å stoppe diskusjon rundt hvor mye et ur koster og hvor fin de skal være så tok jeg henne med på Bjerke og "tvang" henne til å finne en hun likte uten at hun fikk kommentere pris. Hun valgte da en Constellation med litt stener.

C0207575-66F6-43BE-A0F0-D450A6D7FD57_zpsbznuoyut.jpg

Så får vi se hvor lenge det holder før hun begynner på an igjen med å kommenterer mine klokker.

TM

Konas...

En anderledes klokketråd dette :)

Her er konas utvalg.

Rolexen kjøpte jeg til henne for noen år siden, og de to andre har hun faktisk kjøpt selv etter hvert.
(Hun er en WIS-mini, dvs. jeg er heldig, haha)
Av disse er det Breitlingen som blir minst brukt - da den er litt tung/tykk.

Det neste blir vel noe på reim nå tenker jeg...

Thanks,
BT

Her i gården går det kun i veskemerker, som jeg kaller det. Dvs Michael Kors og Marc by marc jacobs. Prøver febrilsk å få henne til å innse at det ikke er noe morsomt med en batteriklokke alle andre har, men det blir nok jeg som må punge ut hvis hun skal overbevises om noe annet.

Satser på å ordne til en Aqua Terra om ikke alt for lang tid (må bare prioritere meg selv og mitt ønske om Sub først:))

• Liker
Reaksjoner: bjorngb
Ser man det ja!

Interessant spenn fra komfyr, via "alt ditt er mitt", til Patek:)

Mye fint!

Må si Omega Speedmaster Reduced frister voldsomt (for kona altså).