Planer for 2014?

Håper på en 1680 Sub. Får jeg til det blir jeg veldig fornøyd. Hvis alle himmelens guder smiler ekstra blidt til meg blir det kanskje også en 1675 GMT.

EDIT: ...og før 2013 i det hele tatt var over, endret plutselig planene for 2014 seg. Nå blir det nok først og fremst noen billigklokker som kommer inn i 2014. :mrgreen:

Redigert:
Jeg har fått lyst på noe eldre: Heuer 1550, Ploprof 600m, SM300, 16760 - for å nevne noen.
Ellers hadde det jo vært gøy med noe nyere fra Rolex eller IWC.

Skulle noen av disse komme inn, vil jeg nok være godt fornøyd :)

Planen så langt er selge SMPc og kjøpe en PAM312, selv om jeg er alt for sikker på at jeg kommer til å synes den er for stor. Ellers så håper jeg på å få kjøpt en Speedmaster, kansje birthyear. Får jeg til det tror jeg at jeg er fornøyd.

Jo, og kansje en dressklokke.
Og kansje en Sharkdiver :p

Har lyst å utvide med en speedy og en Explorer 2, men skal gifte meg i 2014 så spørs hva økonomien tillater...

Klokkeinteressen tok helt av i år. Da røyken hadde lagt seg var beholdningen økt med fire stykk:rolleyes:

Ambisjonsnivået for 2014 er å bruke urene jeg allerede besitter... Hvis jeg sprekker er det fødselsårklokke som gjelder (1675 RB, 1803, 5512/5513):cool:

Jeg kjenner '14 er året for en "grail", så jeg kan tenke meg det blir en del flipping av ur i 20-40 000,- klassen til jeg kommer meg opp på ett nivå som jeg kan ha en grail og ett par til(GMT og speedy regner jeg med). Og ja, kanskje en panerai også vi får se :mrgreen:

Håper på en 15300/400 i rose gold eller en A&S HM som grail eller noe annet kjekt :cool:

Kutte ned på flippingen (sa jeg vel i fjor også:mrgreen:)
En fjern drøm, tviler på om det skjer i 2014 though

AP-Royal-Oak-Offshore-SIHH-2011.jpg

Inn skal (dersom bryllup ikke blir for dyrt):
  • Birthyear 5513 Sub med korrekt patina
  • Panerai med 1950 kasse

Ut går de som ikke lenger får plass i boksen og tid på armen. Ellers har jeg fryyyyktelig lyst på en GO! :mrgreen:

Har kommet inn ganske mange nyheter i 2013 som fremdeles er her.

Keepere fordi de ikke er til salgs lenger.

1/2 grail kom også overraskende inn på tampen av året, så planen er vel egentlig å bare ligge lavt og handle klokker rundt 20-30k.

Hvis ikke @Anders skulle finne på å selge gull gmt eller @andersmp skulle finne på å selge Patek 5167, da må det revurderes å kjøpe stort likevel :)

Redigert av en moderator:
Som alltid drømmer jeg om en 116718 med grønn skive. Kommer til å få en god slump med penger inn på kontoen nå over nyttår (takk Høyre), men for å kunne fortsette noen år til på skolen går nok de pengene til nedbetaling av huslån. Derfor spår jeg om at noe skal skje i klokkeboksen ryker Zenithen...

En ting er sikkert! Jeg må se å få skaffet meg en submariner! :)

Men jeg må også få meg enda en Panerai.... og en Rolex beater til jobb

Kanskje et dressur også? Får se hvor dyp lommeboken blir i 2014.