Klokkespotting

CD6CCABD-1FE6-4383-8DB0-D439168A5A7B-22777-0000219496730318_zpsc61fc5e5.jpg

Hvilkent bok er dette @Talisker?

Redigert av en moderator:
Hvilkent bok er dette @Talisker?

En Panerai arvet av bestefaren? Enten var bestefaren usedvanlig tidlig ute med Pam eller så var han italiensk (evt egyptisk) froskemann på 40-50 tallet :mrgreen:

Bestefaren var italiener. Står ingenting om at bestefaren var froskemann, men onkelen derimot var i Marina Militaire. Jeg fant forklaringen plausibel nok :)

Redigert av en moderator:
Så en Tag Heuer Targa Florio på bussen her en dag. Denne ser jeg sjelden i det fri, har faktisk ikke sett en enesten siden jeg solgte en for noen år siden. Kanskje var det den? Husker ikke hvem jeg solgte den til en gang :)

Uansett, en ganske kul chrono, til Tag Heuer å være :D Inspirert av en gammel Heuer flieger, trass det motor-relaterte navnet.

3359-Version-2.jpg

Gerard-Perregaux i Bourne Identity (boken fra 1980). Sammen med noen klær og en Jaguar stjeler Jason en Gerard-Perregaux i gull. Han drar etterpå til en pantelåner der han selger den for 800 franc og en Seiko Chronograf, med tanke p tiden boken kom ut, så var det muligens en Seiko 6138 eller 6139. Er vel noen andre her som kan hjelpe :eek:

Var på middag i går og spottet: IWC Portugese, TAG Heuer Aquaracer og en Breitling som jeg senere på kvelden fikk vite at var fake :(

Ingen spotting som sådan, men hørte nettopp Michael Buble med Santa buddy, hvor han synger "Santa buddy, slip a Rolex under the tree, for me"

Tydelig hva den karen ønsker seg til jul der altså:)

Jeg mener jeg så en IWC portofino i rosegull på mannen bak kassen når jeg var innom Huset Høyer på strømmen storsenter tidligere i kveld. Er ikke 100% sikker. Men den så ihvertfall veldig pen ut.