Den offisielle "Hvilken klokke har du fått flest komplimenter for"-tråden

Det er svært sjeldent noen kommenterer klokkene jeg bærer. Denne fikk jeg flest kommentarer på, men antallet kan likevel telles på en finger eller to.

IMG_20121109_140919_zpsd3390a96.jpg

IMG115_zps4c88d55d.jpg

Maratac Mid Pilot er det uret jeg har fått mest kommentarer på. Jeg tror pilot-ur appellerer til mange, det var det første skikkelige uret jeg kjøpte og selv om jeg har fått sansen for dykker-ur er det fremdeles noe med litt mer minimalistiske ur som vekker følelser.

Det er svært sjeldent noen kommenterer klokkene jeg bærer. Denne fikk jeg flest kommentarer på, men antallet kan likevel telles på en finger eller to.

IMG_20121109_140919_zpsd3390a96.jpg

IMG115_zps4c88d55d.jpg

Den GO`n er utrolig lekker @ghaugen.. :)

Mine klokker faller som regel godt under radar`n. Noe jeg syns er veldig fint. Men den som har blitt kommentert mest må nok være Sea Dweller´n, noe jeg også regner med er pga det tidløse og gjenkennelige designet.

Jeg savner virkelig SD. MÅ ha en igjen. :)

Redigert av en moderator:
Fra jeg fikk skikkelig interesse for klokker og kjøpte en seamaster i juni/juli en gang har jeg kun fått en kommentar, og det var at orange monsteren min var sinsykt stygg;) Bortsett ifra det er det ingen som har vist interesse for klokkene mine.

Fra jeg fikk skikkelig interesse for klokker og kjøpte en seamaster i juni/juli en gang har jeg kun fått en kommentar, og det var at orange monsteren min var sinsykt stygg;) Bortsett ifra det er det ingen som har vist interesse for klokkene mine.

Haha den har jeg også fått høre fra madammen :rolleyes:

Kom forresten på at jeg også har fått et par komplimenter for min gamle Tissot PRC 200.

Fikk forøvrig kommentaren "ja, den var fin" om min Doxa Searambler 300T, med et snev av likegyldighet og løgn fra det motsatte kjønn. Kanskje ikke den klokken som tiltaler alle. :rolleyes:

Før jeg fikk opp øynene for mekaniske ur gikk jeg ofte med denne. Fikk ca uendelig mye mer positiv tilbakemelding på den enn jeg har noen av mine nåværende klokker.

Ellers så virker det som Nato hjelper til med å få litt oppmerksomhet.

2_5fb28fe91c-big.jpg

Får som regel ingen kommentar. Opplevde at en arbeidskamerat spottet min AP. Må si jeg ble mer overrasket da min gamle mor(snart 80) spottet denne:mrgreen:

Kommentar fra svigermor forrige søndag når jeg hadde PAM 372 på armen:

Den klokken der Håvard, var bare råstilig!

Har, i likhet med flere andre, fått både positive og negative kommentarer på Orange Monster... Men ser at mange legger merke til messing-Armidaen også...

Aldri fått bemerkning for noen klokke, før min søster (!) ga meg kompliment for min sub 16610.

Far fikk også kompliment fra en kunde som skrøt av hans vintage Certina DS, skal sier at denne kunden jobber som urmaker i kongsberg.

Finner en liten "rød tråd" her muligens , og med egen erfaring så er det som regel Panerai som trekker de gode komplimangene :D:D "Size matters" ??