Humortråden

00061843.jpg

Jada, jeg vet at det gamle bite-tennene-sammen-og-ikke-vise-følelser-mannsidealet er latterlig avlegs i det postindustrielle kunnskapssamfunnet og at den nye mannen har et emosjonelt register som sikkert gir ham et rikere liv og triveligere medmennesker enn hans innbitte bestefar fikk inntil hjerteinfarkten tok ham i sektiårsalderen, men er det bare jeg som synes vi er i ferd med å havne litt for langt mot tusseladdenden av skalaen?

Politiet rykket ut til melding om hye skrik fra leilighet - nyheter - Dagbladet.no

"De fleste i kollektivet satt i sofaen og spilte fotballspillet Fifa mot hverandre. De gjorde lite for å hjelpe sin livredde kamerat.

- Nei, Fifa går foran alt. Det var så vidt de trykket pause, da politiet stormet inn."

Bra noen av gutta hadde prioriteringene på plass :D

Jada, jeg vet at det gamle bite-tennene-sammen-og-ikke-vise-følelser-mannsidealet er latterlig avlegs i det postindustrielle kunnskapssamfunnet og at den nye mannen har et emosjonelt register som sikkert gir ham et rikere liv og triveligere medmennesker enn hans innbitte bestefar fikk inntil hjerteinfarkten tok ham i sektiårsalderen, men er det bare jeg som synes vi er i ferd med å havne litt for langt mot tusseladdenden av skalaen?

Politiet rykket ut til melding om hye skrik fra leilighet - nyheter - Dagbladet.no

Jeg ser og høyner med:
http://m.db.no/2013/09/15/nyheter/innenriks/kuriosa/jegere/bjorn/29286961/?www=1

Seriøst tema med en humoristisk tvist!
[video=youtube_share;aZMbTFNp4wI]http://youtu.be/aZMbTFNp4wI[/video]

He he!
Skurker!
Jeg arbeidet i jernvarebutikk for mange år siden. Der pleide det å komme inn en gammel dame som stadig skulle se på sikkerhetslåser. En dag var hun helt fortvilet og måtte ha noe som var virkelig det aller beste som var av solide låser. Det var denne innbruddstyven som vanket i blokken. Hun hadde peket han ut for vaktmesteren, men han gjorde ikke noe! Han bodde i samme oppgang som henne, og hun var livredd for han! Han kunne bryte seg inn i leiligheten hennes uten å sette spor i hverken dør eller lås! Han gikk rundt i leiligheten og flyttet på ting! I går hadde han satt tøflene hennes inn i mat-skapet......

:cool: