International Watch Company-tråden

Dagens blikkfang
IWC-Ingenieur-Automatic-2-Male-Extravaganza.jpg

Den var jo bare fantastisk fin, hvilken ingenieur er dette?:D

Den var jo bare fantastisk fin, hvilken ingenieur er dette?:D

Dette er 3332-01 laget på modell fra IWCs klassiske Ingenieur 666AD. En superstilig klokke må jeg selvfølgelig si da jeg har en selv. De har vært priset relativt fornuftig til in-house IWC å være, og finnes nok på bruktmarkedet til rundt 25'.

Dette er 3332-01 laget på modell fra IWCs klassiske Ingenieur 666AD. En superstilig klokke må jeg selvfølgelig si da jeg har en selv. De har vært priset relativt fornuftig til in-house IWC å være, og finnes nok på bruktmarkedet til rundt 25'.

Den skal jeg være på utkikk etter, virkelig fint design det der :D Får vi se noen bilder av din da? Det er jo et must, med en slik godbit:)

Den skal jeg være på utkikk etter, virkelig fint design det der :D Får vi se noen bilder av din da? Det er jo et must, med en slik godbit:)

@edderi :her er WS fra et bryllup jeg var i tidligere i sommer, litt dårlig lys og på mobil, men en skjønnhet er det!

D0B0FF2D-7B92-4922-BEB9-62A88D78573D-4371-000004F1BBE875AD_zpsb7e2000e.jpg

Redigert av en moderator:
Som sagt, fantastisk fin den der. Her er et bilde av min til nå eneste IWC.

image-2_zps1fda6434.jpeg.html

En stund siden jeg deltok i denne tråden og har lyst til å dele en godt bevart hemmelighet med dere. Det finnes nemlig en IWC ing. med Genta design på 40 mm. Den heter 3228 og ble produsert i et svært begrenset opplag for å teste markedet for ing. 40 mm. Den kom kun med hvit skive, innsyn til verket og med in-house verk. Den er perfekt spør du meg. Her er noen bilder.

IWC32283_zps90bf0f7e.jpg
[/URL][/IMG]

IWC32284_zps72938dc2.jpg
[/URL][/IMG]

bilde2_zps4f741c2d.jpg
[/URL][/IMG]

bilde1_zps5a40d712.jpg
[/URL][/IMG]

Takk for titten

En stund siden jeg deltok i denne tråden og har lyst til å dele en godt bevart hemmelighet med dere. Det finnes nemlig en IWC ing. med Genta design på 40 mm. Den heter 3228 og ble produsert i et svært begrenset opplag for å teste markedet for ing. 40 mm. Den kom kun med hvit skive, innsyn til verket og med in-house verk. Den er perfekt spør du meg. Her er noen bilder.

Denne var veldig fin! Og enig med deg, perfekt. Men er denne din?? @hman

Redigert av en moderator:
Hei dette er bilder av klokken min ja. Det første bildet er bildet fra forrige eiers annonse og de to siste er mine.