Moore's samling

Igjen...
Gratulerer!
Som vanlig; nydelige bilder!:D

Thanks, Frodo!
Bildene gir jo et visst inntrykk av uret, men det må sies dets vakre linjer og sporty eleganse og farvekombinasjon vokser veldig raskt her jeg sitter. Men, bildene yter ikke uret fullt og helt rettferdighet heller.
;)

Gratulerer!
Likte bildene

Jon

Stor takk, JonL!
Hyggelig bilder faller i smak.
:cool:
 
Grattis! :D :D :D :D Ikke annet å si enn at jeg håper du blir fornøyd!

Stor takk, Anders!
Jeg kan ikke annet enn si meg veldig tilfreds med denne lekkerbisken. Og den tilfredsheten vil bare vedvare, for denne er vakrere enn jeg hadde sett for meg; - og absolutt i kategorien "kjærlighet ved første blikk".
Ser for meg et langt ekteskap med denne.

Takk for hyggelig inspirasjon gjennom dine Daytonabilder og -kommentarer ved de jevne mellomrom.
:D

Gratulerer med flott nyanskaffelse! Hvitt er helt riktig!

Takker så mye, Ursa Major!
Hvitt er så definitivt elegant og classy på denne klassiker av et sportsur.
:cool:
 
Gratulerer med daytonaen Moore. En fantastisk klassiker :D

Brand new eller brukt? Vurderte du noen gang å kjøpe med zenith verket? Alt. en vintage newman...? hehe...

All respekt for samlingen din, den er helt utrolig....... :D:D

 
Gratulerer med daytonaen Moore. En fantastisk klassiker :D

Brand new eller brukt? Vurderte du noen gang å kjøpe med zenith verket? Alt. en vintage newman...? hehe...

All respekt for samlingen din, den er helt utrolig....... :D:D


Tusen takk, Stipey!
Det er i sannhet et ur med sjel og historie. En klokke spesielt egnet for "hånden-på-rattet"-posisjonen....
Dette eksemplaret er forøvrig meget, meget pent brukt, og fremstår som helt ny. Jeg vurderte ikke andre varianter av denne klassikeren. Orker rett og slett ikke bruke så mye tid på å "vente" på et ur, når jeg først har bestemt meg.
Det er jo i slike situasjoner man gjerne skulle hatt uret "i går".....
;)
 
Gratulerer med en nydelig klokke og bra bilder! Den passer også rett inn i samlingen din:)

Stor takk, topale!
Følte det var en mangel ved Rolex-utvalget, og en hvit Daytona ble det naturlige svaret for meg....;)

Gratulerer! En klassisk lekkerbisken!

Bildene dine er lekkerbiskener, de også! ;)

Takker så mye, BRIO1368!
Denne - i likhet med en del andre urvarianter - er jo egentlig tidløs. De er og blir klassikere.
Morsomt når ur er i den kategorien.
Og akkurat der har Rolex virkelig lyktes med mange ur i sin kolleksjon.
;)
 
Moore, gratulerer med nok et nyydelig ur! Du har pådratt deg et misunnelsesverdig ur eller tre ja:D.

Men, hva skjedde med AP RO din? Hvorfor kvittet du deg med den nydelig ur-klassikeren? :eek:
 
Moore, gratulerer med nok et nyydelig ur! Du har pådratt deg et misunnelsesverdig ur eller tre ja:D.

Men, hva skjedde med AP RO din? Hvorfor kvittet du deg med den nydelig ur-klassikeren? :eek:

Det takkes og bukkes, xe3l!
Veldig hyggelig å høre!;)
Her ute får man jo den gode inspirasjon og gjør noen hyggelige oppdagelser på ur som man eventuelt senere sitter med på hånden.
AP'n fant ny hyggelig eier, men la meg tilføye; - jeg er på ingen måte "ferdig" med AP......;)
 
Hekter på noen tusen ord fra min siste tilvekst....

P1010369-1.jpg


P1010370-1.jpg


P1010374-1.jpg


P1010375-1.jpg
 
Utrolig lekkert, lekker klokke og fantastiske bilder. Elsker den grove krona
 
Utrolig lekkert, lekker klokke og fantastiske bilder. Elsker den grove krona

Takker, Mathfjeld!

Dette vakre uret bekrefter for min del det faktum at ur kan forandre deg. Tok nemlig sin tid før jeg syntes Daytona ble "relevant", men når jeg først gikk inn i den - prøvde den - var jeg forført...
Og bare for å ha det sagt; - det skyldes IKKE de vakre reklameposters som det finnes en del linker til på Rolex-forumet her ute....
:D

Kronen er utsøkt.
Den bryter litt med de myke linjene, og hever hele uret på den måten. Nydelig detalj og kombinasjon.
 
Daytona-feberen herjer i Stavanger for øyeblikket... :D:D:D:D:D

Takket være deg Moore, har denne seilt helt til topps på handlelisten.... når det blir aktuelt er jo en annen sak, men en gang......hehe
 
Daytona-feberen herjer i Stavanger for øyeblikket... :D:D:D:D:D

Takket være deg Moore, har denne seilt helt til topps på handlelisten.... når det blir aktuelt er jo en annen sak, men en gang......hehe

Huff da, Stipey!
Det var da virkelig ikke meningen jeg skulle være smittebærer og forrykke eventuelle prioriteringer - men på den annen side; - denne er egentlig verdt en liten omprioritering.
Den ble det for meg, der den "jukset" i køen og formelig snek seg inn mellom annen påtenkt anskaffelse. Som jeg nå må vente litt lenger på....
;)
 
Klokken burde kommet med en advarsel:

"Advarsel! Kan skape missunnelse og må-ha effekt blant venner og medlemmer på tidssonen.no, bilder må postes med forsiktighet da dette kan medføre halsbrekkende økonomiske stunts og ufrivillige salg av andre skatter. " :D:D:D