Så vakkert![]()
Enig, - it's a beauty!
Uret har jo noen fantastisk vakre linjer, og kombinasjonen av høypolert stålkasse og bezel sammen med den hvite skiven gir det en nytelig finish.
Som du en gang påpekte; - dersom den smiler til deg er du solgt.....
Så vakkert![]()
Utrolig lekkert, lekker klokke og fantastiske bilder. Elsker den grove krona
Daytona-feberen herjer i Stavanger for øyeblikket...
Takket være deg Moore, har denne seilt helt til topps på handlelisten.... når det blir aktuelt er jo en annen sak, men en gang......hehe
Klokken burde kommet med en advarsel:
"Advarsel! Kan skape missunnelse og må-ha effekt blant venner og medlemmer på tidssonen.no, bilder må postes med forsiktighet da dette kan medføre halsbrekkende økonomiske stunts og ufrivillige salg av andre skatter. "![]()
Moore, gratulerer med nok et horologisk ikon i samlingen! Bare lei meg for at det gikk meg hus forbi at APen var til salgsJaja sånn er livet. Uansett alltid en fryd å være innom galleriet ditt
![]()
Siden jeg har egen tråd, tror jeg at jeg tar dagens eventuelle "unboxing" her.....
Det avhenger bare av om jeg får den telefonen som er forventet eller ei....
![]()
ojoj. hva er det nå du har i ermet Moore. Ble spent nå kjenner jeg.
Jeg kjenner på kroppen at det er en spesiell dag.. Jeg kjente det allerede da jeg våknet. Hva skjer? Sommerfugler i magen, ADHD-lignende tendenser brer seg over hele meg.. Har jeg bursdag? Nei.. Hva skjer?
Nå skjønner jeg hva som skjer.
Jeg kjenner på kroppen at det er en spesiell dag.. Jeg kjente det allerede da jeg våknet. Hva skjer? Sommerfugler i magen, ADHD-lignende tendenser brer seg over hele meg.. Har jeg bursdag? Nei.. Hva skjer?
Nå skjønner jeg hva som skjer.
hehe.... moore får ny klokke i posten.... jippi.... vi gleder oss alle mann!
Du vet at det første du må gjøre når du har mottatt pakken er å ta dine sedvanlige gode bilder og legge dem ut til oss!
Vi venter alle i spenning...
Jeg vil følge med resten av dagen!