Moore's samling

Utrolig lekkert, lekker klokke og fantastiske bilder. Elsker den grove krona

Takker, Mathfjeld!

Dette vakre uret bekrefter for min del det faktum at ur kan forandre deg. Tok nemlig sin tid før jeg syntes Daytona ble "relevant", men når jeg først gikk inn i den - prøvde den - var jeg forført...
Og bare for å ha det sagt; - det skyldes IKKE de vakre reklameposters som det finnes en del linker til på Rolex-forumet her ute....
:D

Kronen er utsøkt.
Den bryter litt med de myke linjene, og hever hele uret på den måten. Nydelig detalj og kombinasjon.

Daytona-feberen herjer i Stavanger for øyeblikket... :D:D:D:D:D

Takket være deg Moore, har denne seilt helt til topps på handlelisten.... når det blir aktuelt er jo en annen sak, men en gang......hehe

Daytona-feberen herjer i Stavanger for øyeblikket... :D:D:D:D:D

Takket være deg Moore, har denne seilt helt til topps på handlelisten.... når det blir aktuelt er jo en annen sak, men en gang......hehe

Huff da, Stipey!
Det var da virkelig ikke meningen jeg skulle være smittebærer og forrykke eventuelle prioriteringer - men på den annen side; - denne er egentlig verdt en liten omprioritering.
Den ble det for meg, der den "jukset" i køen og formelig snek seg inn mellom annen påtenkt anskaffelse. Som jeg nå må vente litt lenger på....
;)

Klokken burde kommet med en advarsel:

"Advarsel! Kan skape missunnelse og må-ha effekt blant venner og medlemmer på tidssonen.no, bilder må postes med forsiktighet da dette kan medføre halsbrekkende økonomiske stunts og ufrivillige salg av andre skatter. " :D:D:D

Klokken burde kommet med en advarsel:

"Advarsel! Kan skape missunnelse og må-ha effekt blant venner og medlemmer på tidssonen.no, bilder må postes med forsiktighet da dette kan medføre halsbrekkende økonomiske stunts og ufrivillige salg av andre skatter. " :D:D:D

Hehe...
Nice move, Stipey!
Jeg tror den advarselen får bli universell, for det er sannelig mye fint å hvile øynene på her ute på tidssonen.
Og bra er det.
Egentlig.
:D

Moore, gratulerer med nok et horologisk ikon i samlingen! Bare lei meg for at det gikk meg hus forbi at APen var til salgs :( Jaja sånn er livet. Uansett alltid en fryd å være innom galleriet ditt:D

Moore, gratulerer med nok et horologisk ikon i samlingen! Bare lei meg for at det gikk meg hus forbi at APen var til salgs :( Jaja sånn er livet. Uansett alltid en fryd å være innom galleriet ditt:D

Jeg takker så mye, anhostma!
Daytona'en har sin sjel, jeg må virkelig si det. Historien til uret er jo et ytterligere "pre" som gjør det interessant å eie.
Uret har gjennomført vakre linjer. Og jeg liker veldig den høypolerte kasse, bezel og lenke i kombinasjon med hvit dial.
AP'n ja....
Jeg har litt andre preferanser for de funksjoner jeg foretrekker i den AP jeg vil ha, og da lot jeg den gå. Ny ventes derfor inn. Men det er så altfor lang ventetid....
;)

Siden jeg har egen tråd, tror jeg at jeg tar dagens eventuelle "unboxing" her.....
Det avhenger bare av om jeg får den telefonen som er forventet eller ei....

;)

Siden jeg har egen tråd, tror jeg at jeg tar dagens eventuelle "unboxing" her.....
Det avhenger bare av om jeg får den telefonen som er forventet eller ei....

;)

ojoj. hva er det nå du har i ermet Moore. Ble spent nå kjenner jeg.

Jeg kjenner på kroppen at det er en spesiell dag.. Jeg kjente det allerede da jeg våknet. Hva skjer? Sommerfugler i magen, ADHD-lignende tendenser brer seg over hele meg.. Har jeg bursdag? Nei.. Hva skjer?

Nå skjønner jeg hva som skjer.

Jeg kjenner på kroppen at det er en spesiell dag.. Jeg kjente det allerede da jeg våknet. Hva skjer? Sommerfugler i magen, ADHD-lignende tendenser brer seg over hele meg.. Har jeg bursdag? Nei.. Hva skjer?

hehe.... moore får ny klokke i posten.... jippi.... vi gleder oss alle mann!

Du vet at det første du må gjøre når du har mottatt pakken er å ta dine sedvanlige gode bilder og legge dem ut til oss!

Vi venter alle i spenning...

Jeg vil følge med resten av dagen!

hehe.... moore får ny klokke i posten.... jippi.... vi gleder oss alle mann!

Du vet at det første du må gjøre når du har mottatt pakken er å ta dine sedvanlige gode bilder og legge dem ut til oss!
Vi venter alle i spenning...
Jeg vil følge med resten av dagen!

You guys....

Den er selvsagt grei - da det vel er "skikk og bruk" og mer eller mindre skrevne regler for sånt, så skal jeg legge ut noe så snart som mulig.
Jeg skal forhåpentlig hente i dag. Enda tid, så jeg håper i det lengste skjemaet holder...
;)