Jeg må si at de nye Omega Co-axial klokkene er rimelig lekre! Og på perfekte 41,5 i dia.![]()
@Lemen så nesten ut som et solur!
Jeg sliter også veldig mye med SEALslinken. Logoen på baklokket trekker veldig ned. Blir litt som med noen av IWCpilotene. Men utrolig flott ur. Nå fikk jeg bare sett på ditt i ti sekunder men fikk ikke samme toolfølelsen som når jeg holder en simpel Oysterkasse...Tja. Det er ikke et bra dykkerur, men som beater i det daglige duger den bra. God lume har den og. Ellers en barsk og tøff klokke med et ypperlig urverk
Men for å være ærlig så er det patetisk med Navy SEALs tilkoblingen. JLC burde holdt seg til det de kan best: lage flotte dressur!
Hey, min blir lagt ut for salg om ikke så lenge![]()
Jeg sliter også veldig mye med SEALslinken. Logoen på baklokket trekker veldig ned. Blir litt som med noen av IWCpilotene. Men utrolig flott ur. Nå fikk jeg bare sett på ditt i ti sekunder men fikk ikke samme toolfølelsen som når jeg holder en simpel Oysterkasse...
@Lemen så nesten ut som et solur!
Google Chuck Maddox, han var guruenNoen som har tips om et bra sted å starte for å lese seg opp på Omega speedmaster? Forskjellige ref.nr, verk, modeller osv? Har null greie på denne klokka, og kunne tenkt meg å finne ut litt mer.