Fugledritt som har laget etseskade på billakken.
Kan om ikke reddes, hvertfall dempes betraktelig med våtslip og polering. Sjekk her inne for hjelp, om du ikke allerede er medlem eller inne i gamet
Detailers Club Norway
Fugledritt som har laget etseskade på billakken.
I fjor og i forfjor hadde ve et måkepar som stupbombet alle som skulle inn den ene inngangen på jobb etter at ungene ble klekket. Den ene fikk seg en trøkk av paraplyen til en kollega, som viftet den som en gal over hodet han løp av gårde i panikk, uten at det dempet den fremtidige kamplysten.Måker. Spesielt når ungene nå klekkes.
utsatte helikoptre![]()
Å bli bumpet på flighten en dag på grunn av en liten idiotting som dukker opp i siste sekund. Satser på hjemreise i morgen!
Jeg liker ikke at AtB (ansvarlig for kollektivtrafikken i Trondheim) fra og med førstkommende mandag kjører i gang med "sommerruter". Min buss til jobb reduseres da fra å gå 4 ganger i timen til 2 ganger i timen. Jeg tar jo ferie fra uken etter, så det er ikke så kritisk for min del - men det er jo ikke alle som tar ferie på samme tidspunkt.
I tillegg synes jeg det er litt merkelig å redusere busstilbudet så kraftig om sommeren, på samme måte som jeg synes det er merkelig at bussen går 2 ganger i timen på 17. Mai - den ene dagen i året kanskje flest folk skal inn til byen.
Men jeg driver jo ikke med logistikkplanlegging heller, da![]()