Klokkespotting

9900-02a.jpg

Ser ut som Xavier i Justice har en AP. Noen som kan hjelpe broren min med hva Gaspard har her? Er det en vintage Casio eller Seiko kanskje?

Klikk inn på bildet så kommer det i megastor utgave :)

Sjelden jeg ser no annet enn pulsklokker på jobb, men i dag spottet jeg en JLC Master Control Chronograph i rosé gull på en kollega. Det var en skikkelig lekker klokke, fantastisk feel på pusherne, og akkurat passe diskré på armen. :)

Spottet følgende klokker på 07:30-flyet fra Ålesund til Bergen: Tag Heuer Carrera - Sort skive, Certina DS1 - Sort skive og en Omega dameklokke-et-eller annet. Så bare lenken.

Rolex Submariner på en kar som sitter på bordet ved siden av meg på Flesland nå. Dristet meg til et bilde. Ble dårlig kvalitet grunnet lang avstand.

null_zps16bc6ac2.png

Pen, vintage explorer I på 34 bussen i dag tidlig på en yngre herremann. Kanskje det er håp for neste generasjonen alikevel.

Redigert:
Spotted Patek Philippe

Tittet litt på klokker på protid i går da en tysk mann i 50-årene tuslet inn.

Først trodde jeg det var en Patek Philippe Nautilus, så jeg kommenterte ydmykt klokken.

Da tok like så godt tyskeren tok av seg klokken viste meg alle funskjonene, rettet hyggelig på meg og fortalte at det var en Patek Philippe Aquanaut 5164A-001. Lekker klokke.

På vei ut kjøpte han med seg 3 Mont Blanc penner.

Spottet en Svenske med en Panerai PAM 111 her nede på Rhodos.
Rai, Rai. Panerai!