Tråden vi alle elsker- inspirasjon til innkjøp

Sub er kjedelig på samme måte som biff eller lammekoteletter er kjedelig. Det er kjedelig på den måten at mange liker det, og derfor kjøper det. Det er ikke som smalahove eller haggis, som er alt annet enn kjedelig, men som kanskje ikke så mange heller liker. :p

Lekker...

lifestyle_intro_ingenieur-automatic-mission-earth_iw323601.jpg

@Chronodiver sin klokke var med meg i drømmene i natt. For et kunstverk.

@SpaceCowboy PAM'en er en TANKE dyr, men nydelig. SO er en het kandidat.

I min "krets" er det få WIS'er og jeg vet kun om en kar som har en Sub som sin beater. Den er helt der oppe for meg. Burde kommet innramma. Skulle gjerne hatt en double red, men det får bli etter at mitt "Google" er solgt :)

Er Urverket et legit sted å handle?

Redigert av en moderator:
Er Urverket et legit sted å handle?

De har mye bra omtale så jeg vil si det er det, selv om jeg aldri har handlet der selv. Men man må forvente å få signerte papirer fra utlandet når man handler der i fra, ikke det at jeg ser noe problemer i det men muligens andre :)

116610 seiler opp som en favoritt, det samme gjør SO Heritage. Ligger forøvrig et fint eksemplar av sistnevnte på finn til 16k.
PAM 383 får forbli i drømmenes verden inntil videre. Kanskje neste gang.

116610. Date, no date? Usikker på hva jeg foretrekker. Og, kan jeg "pull off" en Hulk. Grønt er jo unektelig stilig og annerledes.

Også selvfølgelig PO LM'en som ble postet her for noen sider siden. Kunst.

116610 seiler opp som en favoritt, det samme gjør SO Heritage. Ligger forøvrig et fint eksemplar av sistnevnte på finn til 16k.
PAM 383 får forbli i drømmenes verden inntil videre. Kanskje neste gang.

116610. Date, no date? Usikker på hva jeg foretrekker. Og, kan jeg "pull off" en Hulk. Grønt er jo unektelig stilig og annerledes.

Også selvfølgelig PO LM'en som ble postet her for noen sider siden. Kunst.

Hulk er en klokke du virkelig bør se med egne øyne før du bestemmer deg. Mye flottere på ordentlig enn på bilder.

En liten oppdatering i jakten.

Jeg ble umiddelbart frelst av @jacek og hans nye Seiko SKX009 (pepsi) og har nå en fane oppe med "Add to cart" midt i skjermbildet. Videre sikler jeg etter en som ligger til salgs her på bruket, en nydelig klokke i et merke mange har et forhold til her på TS.

Og, hold dere fast, (eventuelt) klokke nummer tre blir litt høyere i pris og kanskje en julegave fra meg til meg. Det står mellom en 116610 og en PO.

Bør jeg hentes av menn i hvite frakker?

:confused::confused: Hvor? Kan ikk se den på siden. Har de begynt med brukte klokker?

EDIT: Så plutselig at de faktisk selger brukte klokker, men finner ikke Exploreren.

Dette er ikke Explorer! Runes, da! Det er Perpetual, 116000! Men jeg beklager at jeg postet bilde av den sorte skiven, den lages ikke lenger som på bildet, men med rosa indexer..........! Men de har den blå!
dsc02081kg.jpg

Rolex Perpetual klokker

Redigert:
Pinlig! Jeg så bare på 3-6-9, men burde jo sett at viserne var annerledes og at det ikke sto Explorer noe sted. ;)

Har aldri prøvd en slik, mulig jeg må stikke en tur innom Bjerke neste gang jeg er hovedstaden.

Den blå perpetualen er så utrolig lekker. Skjønner godt du gjettet feil @runes, det er jo omtrent en explorer 1 med blå skive og rolexkrone klokken tolv istedet for trekanten. Denne er ihvertfall på listen min over "høyst interessante ur". :D

Klokke med blå skive må man da ha i samlingen? :p

116000 er helt nydelig! Selv om jeg savner "pilspissen" klokken 12, har den ikke de - mindre gunstige - mercedesviserene. Hvorfor denne er 10 laken billigere enn Explorer er litt av et spørsmål, eller hur?

Redigert:
Det er så ufattelig mye artig å velge blant.
Jeg ombestemmer meg flere ganger om dagen, men det er noen gjengangere.

116610, PO Liquid Metal, SO Heritage, IWC Aquatimer, Sinn 856, GMT Master 2 coke.

Hadde jeg hatt en grevetittel med dertilhørende lommebok hadde jeg nok kjøpt alle.