Velkommen Hermansen og syvern!
@ syvern: Hvordan type mc-racing?
Har vært med her noen uker. Fant forumet helt tilfeldig i en link fra et svenskt forum, og det er jo greit med et forum her hjemme også.
Selv har jeg vært moderator på WUS sitt Omega forum i flere år, og har samlet en del eldre Omega klokker. Det har vært tidkrevende, og samlingen er heller litt redusert i det siste, enn økt
Her er et bilde av deler av den for noe tid tilbake. Noen er nå solgt tilbake til USA
![]()
Og med penger på klokke kontoen er det jo bare å begynne å lete. Mulig neste vil bli en Rolex. 25 år siden sist jeg kjøpte en
Jon
Hei
Er en kar på litt over 30 fra Stavanger. Jobber for øyeblikket i undervisningssektoren, men starter ny skolegang til høsten. Har i grunnen vært klokkeinteressert fra tidlige år, men ingen "fanatiker". Samlingen har lenge bestått av et par Certina-ur, Citizen dykker-ur, samt div. Swatch, men har nettopp utvidet samlingen med:
- Certina DS Action (med rød bezel og sort skive)
- TagHeuer Link Calibre 5 (med brun skive)
- Chopard 1000 Miglia Grand Turismo XL
Setter pris på tilbakemelding dersom noen har erfaring med disse klokkene, alternativt anbefaling av klokker jeg kan kjøpe i fremtidenFlere klokker vil nok komme med i samlingen
![]()
Her i Stavanger er det alltids plass til flere ur-samlere-
er det på tide med et lite GTG snart?
...ja, men kanskje vente til etter ferietiden? September?