Krysser fingrene for at de finner den og at dette ordner seg!
Helt korrekt, og har jeg skikkelig flaks nå får jeg ingen klokke, men et klekkelig MVA-kravVar det ikke du som mistet en sub på havet i fjor, @HCWL? Det var da urimelig mye uflaks. Håper inderlig de finner pakken. Lykke til.
Det er den klokken du tror det er1000$ bare? Det hjelper jo ikke stort hvis det var den jeg tror det er... Håper virkelig det løser seg!
Merker jeg ble forbanna av dette @HCWL begynte å lure på hvor det ble av den selv... Grøftekanten-delivery hadde gjort en bedre jobb!!!
Omtrent like irriterende som en gjeng på fire som har bestemt seg for at de skal trene benkpress i 1,5 time.Når du er på trening mitt i "rushtiden" og skal til å gjøre benkpress, men ser at alle benkene brukes, men hvor en av dem er okkupert av en middelaldrende fyr som har bestemt seg for å ligge med knærne opp i luften å gjøre situps helt til stengetid.
ikke er beregnet for å trenes med tunge vekter.
Når man må forsvare at man spiser sunt stadig vekk. "Åhh, hva er det for noe rart du spiser da, er du en sånn gourmet, du?" Man er da for pokker ikke gourmet bare fordi man ikke gidder å tylle i seg hva som helst??
Livet som telefonselger. Ingenting slår det å skulle selge ett produkt man selv synes er håpløst til kunder som allerede betaler en arm og ett bein for en tilnærmet identisk tjeneste. "Du kan nå få 14 aviser i uken" tok jeg meg selv i å si tidligere, rart det går så bra.