Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Var det ikke du som mistet en sub på havet i fjor, @HCWL? Det var da urimelig mye uflaks. Håper inderlig de finner pakken. Lykke til.

Redigert av en moderator:
1000$ bare? Det hjelper jo ikke stort hvis det var den jeg tror det er... Håper virkelig det løser seg!

Merker jeg ble forbanna av dette @HCWL begynte å lure på hvor det ble av den selv... Grøftekanten-delivery hadde gjort en bedre jobb!!!

Var det ikke du som mistet en sub på havet i fjor, @HCWL? Det var da urimelig mye uflaks. Håper inderlig de finner pakken. Lykke til.
Helt korrekt, og har jeg skikkelig flaks nå får jeg ingen klokke, men et klekkelig MVA-krav :(

1000$ bare? Det hjelper jo ikke stort hvis det var den jeg tror det er... Håper virkelig det løser seg!
Det er den klokken du tror det er :mad:

Merker jeg ble forbanna av dette @HCWL begynte å lure på hvor det ble av den selv... Grøftekanten-delivery hadde gjort en bedre jobb!!!

Ble ganske forbanna når jeg sto å snakket med FedEx-karen, mens han prøvde å "finne" pakken min. Nå står det i hvertfall på FedEx-siden at den ble forsøkt levert, men at jeg ikke var tilstede...okei?

Får håpe dette løser seg:)

Når du er på trening mitt i "rushtiden" og skal til å gjøre benkpress, men ser at alle benkene brukes, men hvor en av dem er okkupert av en middelaldrende fyr som har bestemt seg for å ligge med knærne opp i luften å gjøre situps helt til stengetid.
Omtrent like irriterende som en gjeng på fire som har bestemt seg for at de skal trene benkpress i 1,5 time.

På treningssenteret mitt har de flyttet et av to knebøyrack til "slyngeområdet" hvor det står at det ikke er beregnet for å trenes med tunge vekter. Helt idiotisk, og selvfølgelig noe jeg ikke har giddet å bry meg med.
Gale nok at de bare har to rack, hvorfor skal de da flytte det ene til et sted man helst ikke skal trene med mer belastning enn bare stangen?

Redigert:
ikke er beregnet for å trenes med tunge vekter.
:confused:
Jeg trodde mitt treningssenter var merkelig, men ting kan altså bli verre. Du har min sympati.

Ellers er jeg ikke så veldig fornøyd med at bussjåførene i Trondheim synes det er helt OK å la varmeapparatet stå på samme nivå som det gjorde i Januar, når det er rundt 15-20 grader varmere ute enn det var da.

Når man må forsvare at man spiser sunt stadig vekk. "Åhh, hva er det for noe rart du spiser da, er du en sånn gourmet, du?" Man er da for pokker ikke gourmet bare fordi man ikke gidder å tylle i seg hva som helst??

Når man må forsvare at man spiser sunt stadig vekk. "Åhh, hva er det for noe rart du spiser da, er du en sånn gourmet, du?" Man er da for pokker ikke gourmet bare fordi man ikke gidder å tylle i seg hva som helst??

Prøv å satse på lavkarbo og brødnekt i landet bygget av kneip&brunost.
Eller enda heller, prøve å være på vannvogna en kveld i lystige lag :(

Livet som telefonselger. Ingenting slår det å skulle selge ett produkt man selv synes er håpløst til kunder som allerede betaler en arm og ett bein for en tilnærmet identisk tjeneste. "Du kan nå få 14 aviser i uken" tok jeg meg selv i å si tidligere, rart det går så bra.

Livet som telefonselger. Ingenting slår det å skulle selge ett produkt man selv synes er håpløst til kunder som allerede betaler en arm og ett bein for en tilnærmet identisk tjeneste. "Du kan nå få 14 aviser i uken" tok jeg meg selv i å si tidligere, rart det går så bra.

Jeg elsker å snakke med telefonselgere når de ringer, men tror ikke de liker å snakke med meg for de legger somregel på røret. De er jo ikke i det minste interessert i det jeg har å selge de... Fortsår ikke :confused:

Redigert: