- Medlem
- 20. juli 2011
Har statistikk dette semesteret jeg også, gosh!
Så dere syntes ikke det er noe morro med t-tester og kji kvadrat?
Har statistikk dette semesteret jeg også, gosh!
Klag. Ikk eitl det lokale postkontoret, men send en mail (bruk kontaktskjemaet) på Posten.no. Skriv at du sjekket ringeklokken/dørhammeren, ikke var ute av leiligheten/huset i det hele tatt, om det stemmer. De er visst veldig lite glad i sånne episoder sentralt, og en posten-ansatt jeg kjenner såvidt sier det er garantert en ubehagelig samtale for budet, spesielt hvis det har skjedd før. Forlang samtidig at de kjører pakken ut igjen.At posten går for de mest ubruklige folkene når de ansetter!!
"pakke forsøkt utlevert" my ass! neste gang skal jeg telte utenfor inngangsdøren!
Liker ikke at så mange lar være å skrive merket/produsent av klokken de unboxer i tittelen på tråden de lager i håp om å få mer klikk.
Liker ikke at så mange lar være å skrive merket/produsent av klokken de unboxer i tittelen på tråden de lager i håp om å få mer klikk.
Spiller ingen rolle hvor MILF den dama er, amming er like usexy som hår på leggene.
Amming på offentlig plass.. Mener da midt i en cafeteria, bakeri eller i nærheten av hvor totalt ukjente sitter å spiser.. Vet det sies å være naturlig, men det er så sinnsykt guffent! De kan med kiden på dass eller noen plass mer skjermet!!
Ellers helt enig vedrørende amming på offentlige plasser. Det går an å planlegge. Det er så nasty med amming at jeg får oppgulp. Spiller ingen rolle hvor MILF den dama er, amming er like usexy som hår på leggene.
Amming på offentlig plass.. Mener da midt i en cafeteria, bakeri eller i nærheten av hvor totalt ukjente sitter å spiser.. Vet det sies å være naturlig, men det er så sinnsykt guffent! De kan med kiden på dass eller noen plass mer skjermet!!
På dass ja. Når du får en sneip selv synes jeg du skal foreslå dette for din kjære. Rapporter tilbake hit.