Den store fotballtråden!

Hva foregår oppi hodet hos Welbeck ved kontringen i første, hvor han velger å IKKE passe Rooney?

- Det er jo litt synd på City, de er så langt bak.

- Helvettes Rooney, skal stjele overskriftene igjen.

- Manchester United, Manchester City? Navnene er så like, hvem spiller jeg for igjen?

- Hva ville Balotelli gjort?

Redigert:
Sumo var nede for telling en stund der ja, feilvarsel var på tv2.no .
Når det kommer til selve kampen så vant vel kanskje det beste laget. Synes Ferguson har blitt veldig feig i laguttak og taktikk mot sterk motstand. Nå mot City, tidligere mot Real og Chelsea. Og hvorfor i alle dager får Welbeck (som for øvrig er så lik fresh prince of bell air at jeg må le litt hver gang jeg ser han) så mye spilletid? Ikke for å disse, men han er bare latterlig lite målfarlig.

Og dersom van Persie ikke scorer mot Stoke i neste kamp vil han utligne Torres' lenste måltørke i Chelsea.

Redigert:
I år hjelper det ikke uansett hvor mye penger som legges på bordet.

Hørt om å kaste stein i glasshus? Vel ikke direkte, men å si at penger ikke har noe med et ligagull i PL å gjøre er jo rene vannvidd. Tipper du har fått med deg at United har solgt navnerettighetene til deres treningsanlegg i Carrington for å holde båten flytende?

Tabell-plassering for motstaqnderen bak hver kamp.
City her en litt lettere vei ut sesongen, men vi har poengene :)

Både frykter og håper på Swansea....
Tror de blir overaskelsen i serieinnspurten

17.apr 20:45 West Ham - Manchester Utd 11
17.apr 20:45 Manchester City - Wigan 18

21.apr 14:30 Tottenham - Manchester City 4

22.apr 21:00 Manchester Utd - Aston Villa 16

27.apr 13:45 Manchester City - West Ham 11

28.apr 17:00 Arsenal - Manchester Utd 5

04.mai 00:00 Swansea - Manchester City 9
04.mai 00:00 Manchester Utd - Chelsea 3

12.mai 00:00 Manchester Utd - Swansea 9
12.mai 00:00 Reading - Manchester City 20

19.mai 16:00 Manchester City - Norwich 14
19.mai 16:00 West Bromwich - Manchester Utd 8

Sum tabellnr.: Mufc 52 City 76

Snitt tabelnr.: Mufc 9 City 13

Hørt om å kaste stein i glasshus? Vel ikke direkte, men å si at penger ikke har noe med et ligagull i PL å gjøre er jo rene vannvidd. Tipper du har fått med deg at United har solgt navnerettighetene til deres treningsanlegg i Carrington for å holde båten flytende?

"For å holde båten flytende" går først og fremst for å betjene gjelden Glazers har påført klubben (som var gjeldfri for kun få år siden), og ikke til spillerkjøp. Hvis du ser på transfertabellen for de siste 5 år, så er det ganske oppsiksvekkende tall, og viser at penger ikke er alt. :) Morsom lesning!

Forøvrig meget surt tap i går. Langt nede, hadde håpet på seier og revansje for i fjor.

Oi-oi-oi, for en kamp. Men siste målet var vel også offside på Santana? Skjønte/hørte ikke helt Fjørtoft da han
sa at Santana ikke var offside. Men morsomt å få med Dortmund videre.

Har såvidt sett målet én gang, og låg det ikke en Malaga-spiller inne i målet (prøver å takle ball) da Santana setter den siste scoringen? Isåfall er det jo ikke offside. Føler med Malaga, utrolig at de har kommet så langt med alle problemene de hadde tidlig i sesongen.

PS! Irriterer meg over at kommentatorene ikke klarer å få navnet på stadion korrekt. Er lenge siden de byttet fra Westfalen til Signal Iduna Park.

Er jo dager som dette som gjør fotball til det viktigste av alle uviktige ting her i verden :)

Redigert:
Har såvidt sett målet én gang, og låg det ikke en Malaga-spiller inne i målet (prøver å takle ball) da Santana setter den siste scoringen? Isåfall er det jo ikke offside. Føler med Malaga, utrolig at de har kommet så langt med alle problemene de hadde tidlig i sesongen.

PS! Irriterer meg over at kommentatorene ikke klarer å få navnet på stadion korrekt. Er lenge siden de byttet fra Westfalen til Signal Iduna Park.

Er jo dager som dette som gjør fotball til det viktigste av alle uviktige ting her i verden :)

1. Jepp, men keeperen var lenger fremme på banen, så det var ikke to spillere mellom spiller og mål.

Bayern imponerte veldig idag. Hvis noen så Barca: var de like dårlige som jeg mente de var i 4-0 mot Milan (ingen spøk, faktisk, bevegelsene rundt ballfører imponerte ikke, mer individuell geniaitet av Messi og Xavi enn godt spill)?

Er superglad, men veldig sliten - de siste minuttene der gjorde nesten fysisk vondt å se på. :p

Kult hvordan moralen i laget snudde helt da Messi kom på! Og situasjonen han laget som førte til mål var helt utrolig bra, han reddet Barca i kveld.

En nokså laber kamp fra Barca sin side egentlig. Hele "systemet" satt liksom ikke, selv om flere av spillerne spilte kjempebra på egenhånd så fikk de liksom ikke til samspillet hvor du føler de nesten leser tankene og bevegelsene til hverandre før de skjer. Men dette tok seg opp da Messi kom utpå. :)

Nei, utrolig digg at vi går videre, nå skal jeg hoppe til køys med et smil. :D

Redigert:
Artig "spill" med Maradona. Utrolig hvor vanskelig han er å lese!

[video=youtube;c8n8qlXOqFw]https://www.youtube.com/watch?v=c8n8qlXOqFw[/video]