Klokkespotting

Lukter fake ;)

Jeg, som aldri klarer å spotte noe annet enn på GTG, observerte en ung bartender med en Hublot Big Bang i rosegull. Tøff sak, faktisk. Men ekte :eek: (Han spottet nemlig ikke min PAM ;)

+1

Har spottet en god del fake ROO, og da spesielt i Oslo.
Du vil alltid finne noen douchebags som har kjøpt "riktig" klokke, og er kjempe kry over det;)

Lukter fake ;)

Jeg, som aldri klarer å spotte noe annet enn på GTG, observerte en ung bartender med en Hublot Big Bang i rosegull. Tøff sak, faktisk. Men ekte :eek: (Han spottet nemlig ikke min PAM ;)

+1

Har spottet en god del fake ROO, og da spesielt i Oslo.
Du vil alltid finne noen douchebags som har kjøpt "riktig" klokke, og er kjempe kry over det;)

haha, ja, tenkte på det. Var dessverre ikke riktig så fokusert i blikket at jeg klarte å spotte det. ;)

haha, ja, tenkte på det. Var dessverre ikke riktig så fokusert i blikket at jeg klarte å spotte det. ;)

En del av ROO replicaene er dessverre så gode etterligninger at nesten er umulig å spotte uten å se en ekte ved siden av en fake. Til og med da kan det være vanskelig å se forskjellen. Jeg klandrer deg iallefall ikke.

En del av ROO replicaene er dessverre så gode etterligninger at nesten er umulig å spotte uten å se en ekte ved siden av en fake. Til og med da kan det være vanskelig å se forskjellen. Jeg klandrer deg iallefall ikke.

Det er skummelt ja.

Spottet en TT YM II i forelesning. Vet det er mye meninger om den, men jeg synes den er litt kul!

Spottet en Omega Seamaster PO på Frank i serien "klovn", som han fikk for å være "the best man", meeeeeeeen han drepte nesten fyren han fikk den fra, så den måtte han gi ifra seg!

"Spottet" en innringer på radioen som jobber i swatchgroup og jobber med certina. Han kunne formidle at Ole Einar Bjørndalen er certina representant:)

Klokkespotting, ingen bilde = did not happen

Bilder, bilder og atter bilder.
Gode eller dårlige, bare det er bilde:cool:
Når jeg har spottet en klokke som er interressant "sniker" jeg meg på med mobiltelefonen eller spør om jeg kan ta et bilde, de fleste er stolte av klokken sin og sier i de fleste tilfelle ikke nei.

Bilder, bilder og atter bilder.
Gode eller dårlige, bare det er bilde:cool:
Når jeg har spottet en klokke som er interressant "sniker" jeg meg på med mobiltelefonen eller spør om jeg kan ta et bilde, de fleste er stolte av klokken sin og sier i de fleste tilfelle ikke nei.

... bildepress ;)

Spottet DJ på medstudent forrige uke, her forsøkt foreviget
InbAOor.jpg

Redigert:
Spottet Rolex GMT-Master Pepsi, tror jeg. Ansatt på Paleet, noen som kjenner vedkommende?

Redigert:
Mandag spottet jeg en Cartier Roadster på en flott, norsk/fransk kvinne.....

Spottet en redsub på kunde i går, tidligere pilot, og nå dykkerentusiast. Hadde tidligere eid en meters first.

I dag toppet det seg med en PP nautilus i gul/rødt gull på lanken til en Porsche Cayenne kjørende kunde, som attpåtil var veldig trivelig....

Spotter hyggelige klokker nesten hver eneste dag på jobben!

Yachtmaster damestørrelse på superhyggelig britisk kvinne i dag. Etter samtale viser det seg at mannen hennes samler vintage Rolex og Richard Mille... Jeg ble mildt sagt entusiastisk (kanskje til og med utover det som er kotyme (hvordan staves kotyme egentlig) i forretningssammenheng!)! :)