Dagens klokke

Herlig bilde, morini!
fc9ae6ce.jpg

Sd'en får lett mye wt!:D
Glenlivet Nadurra er beste kur i verden mot tannverk.:mrgreen:
 
Desverre var iPhonen det eneste jeg hadde i nærheten da jeg tok dette bildet
Seiko SKX009 på grå nato fra Singularstraps
IMG_0164.jpg
 
5f270457.jpg

Datejust i dag. Bilde er tatt på flyet på vei hjem fra møte i Trondheim.:cool:
 
Herlig bilde, morini!
fc9ae6ce.jpg

Sd'en får lett mye wt!:D
Glenlivet Nadurra er beste kur i verden mot tannverk.:mrgreen:



Tviler ikke. Imorgen kl 0915 kommer dommen på en av mine tenner; rotfylle eller ikke. Uansett tror jeg det blir en Glenmorangie utpå kvelden for å døyve smerten, evt få ned hjerterytmen igjen.
 
Omega Seamaster GMT

Idag kom den i posten etter en lengre ventetid,;P:D
Nytt og ubrukt i box. Knotet litt for å korte inn lenken et par ledd.
HPIM3029.jpg


Jeg trodde jeg ikke tatt bilder av den på armen. Batteriene i kameraet konket ut men det ble visstnok et alikevel::D:D:D
HPIM3043.jpg
 
Grattis med flott Seamaster GMT!

Dagens bidrag tatt med et hårreisende nokia mobilkamera :

tn_Bilde0209.jpg


(For de som ikke klarer å tyde det er det en 14060m sub)
 
Det blir en fredag med et par kjedelige møter. Da er det godt å ha en klokke man kan glede seg over i smug. Blir det for ille, kan jeg sette alarmen til å ringe kl 12 slik at jeg ikke går glipp av lunsj.

P1000354.jpg
 
Det blir en fredag med et par kjedelige møter. Da er det godt å ha en klokke man kan glede seg over i smug. Blir det for ille, kan jeg sette alarmen til å ringe kl 12 slik at jeg ikke går glipp av lunsj.

P1000354.jpg

OK, den der er bare deilig. Håper min vintage blir like smuk!
 
Det blir en fredag med et par kjedelige møter. Da er det godt å ha en klokke man kan glede seg over i smug. Blir det for ille, kan jeg sette alarmen til å ringe kl 12 slik at jeg ikke går glipp av lunsj.

P1000354.jpg

Fantastisk klokke! Jeg bruker denne i dag (arkivbilder)
L1010110.jpg

L1010129.jpg
 
Fine ting, Hopalong og deBalzac! Heldigvis husket jeg også at det er Jaegerfredag (beklager dårlig bilde - mobilen skryter av 8.1 Megapixel, men det hjelper ikke mye når linsa er på størrelse med et fyrstikkhode og laget av aspikk):
DSC00129.jpg
 
Ny klokke, Sinn U1 SDR. Kjøpt fra Chronomaster i UK, kan anbefale han på det varmeste. Den kom på en rubber strap, men fikk den over på military NATO før noen klarte å si Frankfurt am Main :p
IMG_0544.jpg

Beklager dårlig kvalitet på iPhone bildet, klokken fikk prioritet fremfor ny mobil ;)
 
Beklager dårlig kvalitet på iPhone bildet, klokken fikk prioritet fremfor ny mobil ;)

Ingen her på forumet vil klandre deg for dårlig prioritering. Jeg mener fortsatt at en mobils viktigste oppgaver er: 1. Være liten, 2. Ha godt batteri, 3. God lyd og 4. Tåle bruk. Konas iPhone er morsom å leke med, men jeg ønsker å føre et liv hvor ikke jeg trenger en stikkontakt hver 24 time. Hvorvidt jeg har et slikt liv er en annen sak.

Fin Sinn forresten - welcom to the Sinners!
 
Ingen her på forumet vil klandre deg for dårlig prioritering. Jeg mener fortsatt at en mobils viktigste oppgaver er: 1. Være liten, 2. Ha godt batteri, 3. God lyd og 4. Tåle bruk. Konas iPhone er morsom å leke med, men jeg ønsker å føre et liv hvor ikke jeg trenger en stikkontakt hver 24 time. Hvorvidt jeg har et slikt liv er en annen sak.

Fin Sinn forresten - welcom to the Sinners!

Jeg er iphone og ipad fanatiker! Alle mine bilder her er tatt med den. Kanskje ikke de mest spennende bildene. Men multimedia funksjonene til iphone er unike og gjør den geniale mobilen om til et meget praktisk verktøy. Jakten på å være minst er for meg meningsløs så lenge formatet er praktisk. Batteriet varer intil 3 dager, noe som er mer enn nok. Lyden er rævva. Men den er fantastisk robust.
Iphone ruler:cool::cool::cool:
 
Jeg er iphone og ipad fanatiker! Alle mine bilder her er tatt med den. Kanskje ikke de mest spennende bildene. Men multimedia funksjonene til iphone er unike og gjør den geniale mobilen om til et meget praktisk verktøy. Jakten på å være minst er for meg meningsløs så lenge formatet er praktisk. Batteriet varer intil 3 dager, noe som er mer enn nok. Lyden er rævva. Men den er fantastisk robust.
Iphone ruler:cool::cool::cool:

Helt enig!

Bilde under er tatt med appen Hipstamatic og lastet opp via Photobucket på iPhone. Genialt!
2b0773d2.jpg
 
7caf7ea8.jpg

Morgenavisene leses på pad! Og et par doble espresso, så er dagen igang!
Takk Stian, for tips om foto app!:cool:
Obs... Feil dato. Justeres prompte!