Kopier/fakes på Finn.no

Jeg er litt skeptisk da språket er dårlig, samt at jeg generelt er spektisk til annonser som ikke er forseggjort:
- Eks 1: Rustfritt stål lenke. Korrekt: Rustfri slållenke.
- Eks 2: Sapphire krystallklart glass forran. Foran staves med en r, og hele setninga skurrer, kan selger ha benyttet google-translate?
- Eks 3: Dette er en flott klokke. Det er direkte feil, skulle tro selger har brukt denne: Svadageneratoren

Den dere Svadageneratoren er mere morsom en Jim Carrey.. :D :D

Haha.. den var bra. Virker som generatoren er hyppig brukt av politikere.

Leverer en del rapporter på jobb, og svadageneratoren sparer meg daglig for timesvis med arbeid:) Ikke mange som tørr å utfordre en konklusjon eller anbefaling som svadageneratoren har produsert!

Det jeg ikke helt klare og skjønne er hvorfor folk som selger klokker i den pris klassen.

Ikke tar seg tid til og ta noen ordentlige bilder.

:confused: :confused:

Explorer ii til 25200 på finn

Har ingen grunn til å si at dette er en fake, men noe muffens må det være.

Han svarer ikke på epost, "stock"foto, svensk tekst... Skulle ikke forundre med om denne også befinner seg i utlandet en plass.

Har noen fått noe svar på denne?

Har ingen grunn til å si at dette er en fake, men noe muffens må det være.

Han svarer ikke på epost, "stock"foto, svensk tekst... Skulle ikke forundre med om denne også befinner seg i utlandet en plass.

Har noen fått noe svar på denne?

Sendte han en mail for gøy, regnet med det var en scam. Klokken befant seg i Lübeck i Tyskland, når jeg sa jeg hadde familie der som kunne møte han, ble det plutselig veldig stille.