Dagens klokke

Koser meg i påskefjellet. Herlig med ferie!

Med på turen, Rolex GMT Master II
4273518b.jpg


God påske folkens!
 
SharkDiver..høres tøft ut eller hva?

Denne her har virkelig vokst den siste uka,var veldig skeptisk pga. størrelsen da jeg først fikk den.Men nå er jeg frelst!Kvalitet og finish er også laangt bedre enn andre "boutique-divers" som Zinex,Orsa,Wilson o.l.
P1010628.JPG


P1010616.JPG


P1010619.JPG
 
ed640694.jpg

Herlig diver, Murias! Ønsker meg en selv. Fyller 40 snart og har bestilt en i presang av kona.
Har gått med Milsuben ett døgn nå, så det var på tide med relevant avløsning.
Nesten tom GT og og lammestek i ovnen! Knall bra vær, glimrende start på påskeferien!:D
 
Og for et strålende valg av avløser,broderen hilser!:D
Skål og god påske!

Herlig!
Oppdaget at påsken har tatt meg så kraftig at jeg ikke engang vet hvilken dag det er...
Har gått i hele dag og trodd det er den 27....:confused:
 
Til barndomshjemmet på påskeferie - selv om det er dagens klokke-tråden tar jeg med et par bilder fra flyturen over Lyngsalpene...

IMG_4572.jpg


IMG_4573.jpg


IMG_4574.jpg


Vel hjemme blir det tid til et kort nostalgisk sveip på loftet. O happy days - her er både T-skjorter og LP-plater fra det glade tidlige 90-tall...
(bare Maiden-skjorta som fortsatt passer sånn noenlunde :()

IMG_4585.jpg


IMG_4616.jpg


IMG_4619.jpg


IMG_4625.jpg


Nå skal jeg snurre i gang platespilleren og høre litt knitring fra en svunnen tid.

God Påske, folkens! :D
 
Sykt bra t-skjortesamling, JoLu! SKulle gjerne likt å høre de matchende platene!
Har mange gode minner fra Lyngen. Vokste opp nordpå. Pappa var bl.a. bataljonssjef på Skjold.
Deilig med påskefri!
0e7b1a7d.jpg
 
Gmt master i dag

Benytter meg av det fine været til å pusle med båten slik at den er klar for sesongen!
God påske!
DSC_1381.jpg



DSC_1380.jpg
 
JoLu: En flott samling vinyl.. Om du skulle finne på å kvitte deg med noe, så send meg en PM ;)

Ellers er det usedvanlig flotte ur her om dagen.. Rolex-gutta skuffer aldri, og poster regelmessig. Veldig bra. Keep it up :D

U1 på meg idag

4472483447_678bb09c27_b.jpg
 
Omega Seamaster på armen idag.. Har ikke brukt denne så mye - så jeg annonserte den på forumet idag tidlig.. Under en time etterpå var den solgt :)

IMG_0423.jpg
 
Ett ur pr dag er for feiginger...
Startet dagen med Explorer, så milsub og tilslutt Aquatimer.:cool:
e4af9def.jpg

285e4859.jpg

0776628a.jpg

Bilde av Exploreren ligger litt høyere opp.:cool:
Forøvrig 3. dagen med knallvær her på Nesbyen. Hører det regner i byen...
Bilde 1 er på vei ned til sentrum for å handle. Nummer 2; Cola skal kun nytes fra glassflaske.
Også avsluttes det med akekonkurranse og påfølgende badstue!:cool:
 
Nattens klokke

Får ikke sove..

Da er det greit å ha photobucket appen på mobilen å ta et
lumeshot :)

18e37032.jpg