Dagens klokke

Meg, isomaka og frankjk hadde oss en liten bytur igår.. Crosswind, seamaster og sub..

04072010011.jpg

Hehehehe... Standard prosedyre å dra frem klokkene sammen med andre WIS`s når promillen er på vei opp! Ser klokka er ca 01:37 og klokkesnakket sitter nok løst. Høres ut som en vellykket tur på byen :D
 
Liker også at bildet er gjemt bak en bøtte for å ikke jage bort kvinnen til høyre hehe :p
 
Har på meg denne når jeg skal ut på sjøen i dag. Ankom med bud for ca. 30 minutter siden (Takk til Frodo for inspirasjon) :D

Bilde0024.jpg
 
Glashütten din er alltid en fryd å se, anhostma, også på Nato.

Jeg er så heldig at jeg i jobbsammenheng av og til må reise mellom Oslo og sørvestlandet og får da kost meg på noen av de flotteste veiene jeg vet om. Denne gang i gammel Porsche:
Porschetidssonen.jpg

Zenith holder tiden.
 
Glashütten din er alltid en fryd å se, anhostma, også på Nato.

Jeg er så heldig at jeg i jobbsammenheng av og til må reise mellom Oslo og sørvestlandet og får da kost meg på noen av de flotteste veiene jeg vet om. Denne gang i gammel Porsche:
Porschetidssonen.jpg

Zenith holder tiden.

Vakkert! - og jeg mener begge klassikerene! Det har vært fablet om en liten mini-GTG med klokker og biler. Noen som er "up for it" i Oslo-området de nærmeste dagene?
 
@Ursa Major: Det høres ut som en strålend ide med bil/klokke GTG, men jeg er neppe klar før slutten av august.

Dagens er referanseklokken jeg stiller andre klokker etter: Girard-Perregaux Traveller II:
DSC00165.jpg
 
Vestmarka by bike!

9f39643c.jpg


Breitling Avenger er forøvrig ikke å anbefale når det blir litt "bumpy". Ubehagelig er mildt sagt...