Dagens klokke

Deilig med sommer og snart er det helg...


speedy-red3.jpg


wax1.jpg



Jon
 
Alltid en glede å se en cal 321 Speedmaster.

Dagens er JaegerLeCoultre Master Date som nok i løpet av de siste 12 år har blitt utsatt for mye mer motorsykkelvibrasjoner enn det den er konstruert for.
DSC00163.jpg
 
Alltid en glede å se en cal 321 Speedmaster.

Dagens er JaegerLeCoultre Master Date som nok i løpet av de siste 12 år har blitt utsatt for mye mer motorsykkelvibrasjoner enn det den er konstruert for.
DSC00163.jpg

Den der likte jeg! Slitasjeskader sier du ja, hmm.. Selge den billig da? :D
 
Den der likte jeg! Slitasjeskader sier du ja, hmm.. Selge den billig da? :D

Takk for komplimentet! Det er tre klokker i samlingen min som det ikke blir aktuelt å selge selv om jeg skulle blitt tvunget til å sove i parken på permanent basis. Som eksamensgave etter endt studium er dette en av disse. Affeksjonsverdi og markedspris er i slike tilfeller ikke i nærheten av hverandre.
 
14041494.jpg

Morgenstemning i Tjømeskjærgården.
I bakgrunnen skimtes Tjømes vestside.
På weekendtur må riktig utstyr medbringes; Helson Shark Diver for østersdykking, Sea Dweller for båtur og Omega Speedy Pro for kjøreturen.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Morgenstemning i Tjømeskjærgården.
I bakgrunnen skimtes Tjømes vestside.
På weekendtur må riktig utstyr medbringes; Helson Shark Diver for østersdykking, Sea Dweller for båtur og Omega Speedy Pro for kjøreturen.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Herlig. Jeg ser for øvrig at den nye tatoveringen er på plass, det ble jo virkelig kledelig....:mrgreen:
 
Herlig. Jeg ser for øvrig at den nye tatoveringen er på plass, det ble jo virkelig kledelig....:mrgreen:

Hahaha! Sånn går det når man har kravstore småttiser.
Far har fått tattiser over hele kroppen i form av blomster, hjerter og små rosa griser.
Jeg har fått en del rare blikk i møter...:mrgreen:
 
bfe3159e.jpg

En liten hilsen til gtg fra SD.:cool:
jeg har mye å gjøre på hytta, som dere skjønner...:D
 
Kommer rett ifra trening og der bruker jeg min konfirmasjonsklokke, en DS Pilot(med sånt ekkelt batteri)

788cc2d9.jpg