Ur til dama - noen som har gode forslag?

Klokker til koner og samboere

Det er nesten litt farlig å sette damene inn i klokkeverdenen, om ikke annet så kan det bli veldig dyrt når de får smaken på de finere verkene.:D Dessuten så skaffer de seg gjerne dypere detaljeinformation om hvilke klokker vi gutta kjøper og selger og dette brukes for det det er verdt i enkelte tilfeller.:cool:

Ikke at dette har vært noe problem for min egen del men plutselig en dag så var mange av klokkelenkene mine kortet inn til min samboerske håndledd.:eek:

Men det er jo kult når damene får interresse for annet enn juggel som ofte blir liggende i en skuff etter kort tids bruk. Jeg regnet litt grovt på beløpet som en av ex damene mine hadde handlet skrot og juggel for en gang, det var godt og vel tilsvarende klokker på øverste hylle.:rolleyes: (hun hadde mange bæreposer og pappesker med bare skrot og søppel, mye var aldri brukt, med prislapper) Jeg synes det er bra at damene får litt sans for dette med varig verdi uansett hva det gjelder.:)

Jeg trigget klokkeinterressen hos dama men en Breitling i gull/stål, kort tid etter kjøpte hun seg en Alain Silberstein i stål og at hun i tillegg sitter og leser i mine klokkeblader og bruker noen av mine klokker, det synes jeg bare er kult.

Mitt råd når det gjelder 1.gangs klokker til damer er: Kjøp quartz eller automatic slik at de slipper å stille klokken etter å ha ligget en tid. Dette med å stille inn klokken har ikke vært noen favoritt for noen av de damene jeg kjenner.:D Hverken når det gjelder tid eller datovisning. Særlig ikke klokker som har skrukrone da det ble veldig vanskelig med lange negler osv. Kjøp klokker med tidløs klassisk design fra anerkjente gode merker. Styr unna de mest kompliserte verkene i begynnelsen.

Ikke kjøp for dyre klokker, da kvinnfolk ofte har en tendens til å kaste gaver, klokker o.l. i veggen eller i asfalten hvis de blir sure for et eller annet, noe de blir en eller annen gang. (som regel):D

Alle kvinnfolk er kvinnfolk og ordet kvinnfolk blir jo som kjent brukt som skjellsord over hele verden. He He:cool:
 
Da var også fruen hekta

Men det måtte svelges en kamel. Har argumentert lidenskapelig for et automatisk uten batteri. Men måtte til slutt innse at kvinnens beste venn fortsatt prioriteres foran mekanisk ingeniørkunst.

Men må si resultatet ble flott. Perlemorskive og diamanter i en kasse som er tøff og feminin på samme tid.

SaraOmega.jpg


Takk for alle innspill, råd og tips i denne tråden :):)
 
Utrolig lekkert dette, fikk hvertfall godkjenning av kjæresten min. Så nå må vel jeg ut å trekke kortet også:p
 
Lekker klokke anhostma.
Tar ikke sjansen på å vise den til fruen i huset, hun får klare seg med Mauricen enn så lenge.;)