Dagens klokke

Sub LV ikveld. Skal bli herlig med 5 uker fri :D

94a5e3dc.jpg

Nice Sponon! Godt med 5 uker fri jah.... ;)
 
Hadde alle fremme i går. Hyggelig Kolbotn GTG med Ursa Major. I og med at han tok med sine hjem falt valget på denne.

DSC_4655.jpg


Godt for dere med fem uker ferie. Har en uke igjen

Jon
 
Par dager siden dette, men for oss uten internett på mobilen må det selvsagt cuttes some slack. ;)

Var innom Burlington Arcade og et par andre i Bond Street-området, og har aldri sett så mange sjeldenheter samlet på få kvadratmeter. Men når prisen på en ordinær, head-only 70-talls Datejust nærmet seg 30K, sier det seg selv at det ikke akkurat var business time.

DSC00099.jpg
 
Mitt nye prosjekt er å forsøke å bevise at Datejust II passer til alt.
Første forsøk: sliten t-skjorte hettejakke og knelange shorts.

IMG_0533.jpg
 
Og så jeg som etterspurte wristshot i en annen tråd ;) Ser bra ut, anhostma! Litt bling, på en avslappet måte.
 
Lekre ur Anders og Frodo! Som nybakt medlem i rolexasylet ser jeg på urene deres med fornyet glede.

Tidssonemedlemmer: Dere får nesten si ifra når dere blir lei datejusten. jeg blir nemlig ikke lei og kan fortsette å poste bilder i det uendelige :p:p

Dagens26juli.jpg


Her er det noen som heller ikke er lei.
fokusereblikket2.jpg

fokusereblikket3.jpg


Etter fem uker i livet har vi venta på at jentungen skal begynne å fokusere blikket. Foreløpig har ingen visuelle stimuli virket. Helt til far tok fram Datejusten :cool: Det er jenta si det!
 
Lekre ur Anders og Frodo! Som nybakt medlem i rolexasylet ser jeg på urene deres med fornyet glede.

Tidssonemedlemmer: Dere får nesten si ifra når dere blir lei datejusten. jeg blir nemlig ikke lei og kan fortsette å poste bilder i det uendelige :p:p

Dagens26juli.jpg


Her er det noen som heller ikke er lei.
fokusereblikket2.jpg

fokusereblikket3.jpg


Etter fem uker i livet har vi venta på at jentungen skal begynne å fokusere blikket. Foreløpig har ingen visuelle stimuli virket. Helt til far tok fram Datejusten :cool: Det er jenta si det!

Skal tidlig krøkes......Lekker DJ, jeg blir i hvertfall ikke lei.:D