Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

-Ølstinkende dress etter gårsdagens julebord, og det var ikke min feil engang...

-Fjerning av en visdomstann imorgen tidlig...

To ting jeg ikke helt liker, den ene fordi jeg nå må ha dressen på rens før julaften og den andre fordi jeg tror det kommer til å gjøre vondt...

-Ølstinkende dress etter gårsdagens julebord, og det var ikke min feil engang...

-Fjerning av en visdomstann imorgen tidlig...

To ting jeg ikke helt liker, den ene fordi jeg nå må ha dressen på rens før julaften og den andre fordi jeg tror det kommer til å gjøre vondt...
Slenger meg på der, jeg skal til pers på tirsdag. Satser på at han bare opererer ut begge, så er jeg iallefall ferdig med nedre kjeve. Satser på å behøves herfra til hel****e for så å få en resept på moropiller i lanken.

Bilister som som legger seg klistra i ræva di! Flere enn meg som tilter og får lyst til å bråbremse?

Ikke bare få lyst, jeg har sågar gjort det. La ned to gir, ga litt gass så jeg fikk mer avstand, trykket inn hardt et trykk på bremsen, for så å umiddelbart gi bånn pine igjen. Selv om han bak meg ikke hadde reagert så hadde han fortsatt ikke klart å krasje i meg (tror jeg), men det ble mye fekting bak der gitt. :D

Ellers pleier jeg vel å gå for samme løsning som Thomas, så jeg hadde formodentlig en dårlig dag.

Presiserer at det var på en flerfilsvei hvor jeg lå i høyre fil. Biler som ligger og blokkerer i venstre fil irriterer meg om mulig enda mer enn de som ligger oppi hekken på deg.

Matforgiftning

...og det hjelper vel ikke når du har betalt for den? Slipp faenskapen i ei bøtte med lokk, legg i fryseren i to døgn. Kakk isklumpen i små-biter. Ta med deg klumpene i en pose, inn på plassen du fikk djevelskapen, og legg diskret isklumpene under puter, bord, benker i lokalet. Return to sender!

Hehe. Jeg har sendt en Mail og informert. Viktigste er at ikke fler blir syke

Jeg er imponert over dine diplomatiske evner, din medisinske tilstand tatt i betraktning! Personlig blir jeg på grensen til sprøyte gal når jeg ikke klarer å holde på mat og drikke....

Når jeg kjøper kaffe, glemmer den, tar en slurk, kald...

Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har laget presskannekaffe, justert bezel på klokken for å time trekketiden og satt meg med PCen for å lese TS. Før jeg vet ordet av det har det plutselig gått 30 minutter og kaffen er lunken.

Kanskje det jeg trenger er en JLC memovox alarm? :cool:

Redigert:
Barn som kaster opp over far og hans eneste dunjakke første kuldeuka :)
Bilder holdes tilbake av respekt for seerne