Urmakerkurs - Helgekurs. Interesse for dette?

Godt jeg er i samme krets som dere, bøyer aldri anker igjen. Sort strieteppe
Og kneputer er herved bestilt

Jeg bumper denne, da det er meget sannsynlig at det blir et begynnerkurs medio september. Region er Oslo. Dette er ALT jeg vet foreløpig;)

Men, det er lov å begynne å forberede seg...

Fikk det ikke til å klaffe sist, men denne gangen er jeg med - eneste unntaket må være deltagelse i egen begravelse.
Kjerringa unner meg dette og hun vil også sende med meg lommepenger til sjampis.

Dette høres svært interessant ut, jeg kunne godt tenkt meg dette såfremt jeg ikke må jobbe.

Krysser fingrene for at medio september betyr 14. til 16. Helgen før og etter er helt umulige.

Fremdeles veldig interessert, men håper det blir satt en dato asap! Har en del greier som skal plottes i den tida....

Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 2

Jeg er veldig klar for dette, men på vegne av alle som går på jakt: Medio september er katastrofalt dårlig timing. Det tidligere forslaget om november må vel være genialt? Ingenting skjer i november.

Jeg er veldig klar for dette, men på vegne av alle som går på jakt: Medio september er katastrofalt dårlig timing. Det tidligere forslaget om november må vel være genialt? Ingenting skjer i november.

Dette kan bli litt sent for oss andre som venter på del 2 ;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Dette kan bli litt sent for oss andre som venter på del 2 ;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Litt mer fra meg, et begynnerkurs i september vil gi flere potensielle til et del to kurs i november:)

Antar at interessen er fordelt slik at ikke alle som tar begynnerkurs vil gå videre, slik at det (hypotetisk) ved mer og mer dyptgående kurs, vil være et visst frafall...

Jeg er også veldig intressert hvis det blir noe av !:)

Håper at en 15 åring som kan oppføre seg, og med en genuin interesse/forståelse av ur også kan bli med?

Edit: (jeg er alså den 15 åringen bare så det er forstått)

Redigert:
Jeg kan opplyse om at det slettes ikke er usannsynlig at det blir flere kurs - muligens både nybegynner samt viderekomne kurs. Dette vil i så tilfelle komme på nyåret. Erfaringsmessig er økonomi tynnslitt etter jul, og store regninger i begynnelsen av året, dette er en faktor det muligens vil bli tatt hensyn til (nei, jeg betaler IKKE regningene deres;) ) slik at man kan tenke seg mars som en passende måned å starte? Kom gjerne med innspill - og vekk denne tråden til liv. Det var så absolutt en stor interesse for kurs i fjor, men prosjektet har ligget litt dødt en stund, men bare litt - jeg har ikke glemt dette.