Et merke jeg er lite kjent med. Sett etpar modeller som er interessante men utover det lite kjennskap. Noen som vil øse av sin kunnskap eller sine fordommer mot GP, ja utover en link til hjemmesiden deres 
Ser du sett på Mogens Sea Hawk
Har sett mye morsomt vintage fra GP.
Dukker stadig vekk opp på min eBay-turer,
har ikke helt kommet up-to-speed på hva de har i katalogen om dagen men jeg har absolutt godfølelse for dem som brand/manufaktur(?)
Helt enig med Mogens, 1966 fra GP er noe av det fineste man har sett de siste årene :
og chronographen er en av de peneste auto-chrono som finnes :
![]()
Girard Perregaux ( dessverre ? ) har lenge vært langt flinkere til å lage ur enn til å markedsføre dem.
Veldig stilig både denne og chronoen (hvit skive + blånerte visere på chrono er vel velkjent MM23?Helt enig med Mogens, 1966 fra GP er noe av det fineste man har sett de siste årene :
perpetual calender-en er et syn :
Mulig det er en uheldig vinkel, men dag-dato ser veldig flytende ut. Dag-dato på en hederlig Seiko (unnskyld lignelsen) hopper jo over "digitalt" ved midnatt. Er disse girede om fra timeviseren så du på natt mellom lørdag og søndag står mitt emellom Sat/Sun
Ingen dressmann men denne er råflott. Jeg har tidligere lagt min elsk på denne Laureatoen i titan, et syn for guder.GP-s Tourbillon sous 3 Ponts d'Or er et ikon i Haute Horlogerie segmentet :
![]()
,,,
og chronographen er en av de peneste auto-chrono som finnes :
![]()
Girard Perregaux ( dessverre ? ) har lenge vært langt flinkere til å lage ur enn til å markedsføre dem.
Jeebus, dette var saker! Hmm, dette må sjekkes ut nærmere![]()