Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Hadde en veldig hyggelig handel med Havvo hvor jeg solgte en Tudor BB. Han var en utmerket person å ha med å gjøre. Betalte umiddelbart og kommunikasjonen var meget god. Anbefales på det sterkeste! :cool:
 
Handel med 5510

Jeg må si akkurat det samme om 5510. Meget hyggelig handel som gikk helt uproblematisk på alle måter. Takk for god handel og ha en riktig fin sommer! Jeg er storfornøyd med min nye Tudor Black Bay. Ser allerede nå at det kommer til å bli min nye favoritt som får mest armtid!
 
5510 Good Guy

Tusind takk Alf. Lett og raskt handel uten problem. Jeg er kjempe fornøyd med min nye SD. Ha en fin sommer!
Hilsen Kevin
 
Tusind takk Alf. Lett og raskt handel uten problem. Jeg er kjempe fornøyd med min nye SD. Ha en fin sommer!
Hilsen Kevin

Fornøyelse a gjøre handel med deg også! Sully anbefales på det sterkeste! Very prompt and a true gent!!
 
KarlFr.....er en Good Guy. Raskt levert,samt at varen stemte til de grader til beskrivelsen.
Fin komunikasjon med hold i ordene.

Mvh
Timebandit;)
 
Hyggelig handel med RATTYTDR

Jeg vil takke RATTYTDR for en særdeles hyggelig handel. Han kan trygt anbefales hvis han har andre klokker han skal selge!
 
Hatt en meget rask, ryddig og hyggelig handel/bytte med Timebandit! Takker!!

Goodguys liste;

Timebandit
Mathfjeld
Jacek
Sponon
Ursa Major
gjmo
Anders
Juice
Auto
MightyMovers
msandve
JCE
rkjersem
Bj0rnen
Marius T
Mogens
Arild
Tom Henriksen
Greg
Miczer
siggen7
Hopalong
sjuli_123
mushkin
rsvei
 
Problemfri og ikke minst rask handel med Havvo :)


Good guys:

Havvo (selger)
Jørn (kjøper)
Delta8V (kjøper)
msandve (kjøper)
netzach (kjøper)
FnuSnu99 (kjøper)
Smoearn (kjøper)
EBenz (selger)
Rsvei (kjøper)
Greg (selger)
Mathfjeld (selger)
KarlFr (selger) x2
Mysil (selger)
Anders (selger)
Kohe231 (selger)
Tots (selger)
Ørjan (selger)
Mogens (selger) x3
Mogens (trade) x2
 
Har i dag gjennomført 3 raske og hyggelige handler, med Hr_ur, Midas Mulligan og bukken. Alle 3 har derfor utvist goodguy-takter nok til å være på min godliste.