... gjør det på kun et villkår - du får frøken å ta neste taxitur OG det skal være en tur Alf Lie for å klå på IWC.
- så kan jeg bo på ungkarlshybel hos deg etterpå
- så kan jeg bo på ungkarlshybel hos deg etterpå
... gjør det på kun et villkår - du får frøken å ta neste taxitur OG det skal være en tur Alf Lie for å klå på IWC.
- så kan jeg bo på ungkarlshybel hos deg etterpå![]()
Kjøp en flott klokke til din kjære! Når hun går med et mekanisk mirakel rundt håndleddet er det (forhåpentligvis) enklere for henne å forstå din fasinasjon...![]()
Haha. Snakk om katta i sekken. Boenna_69 har nå klart to ting.
1. Å ha brukt tilsvarende på klokker til kona som seg selv.
2. At kona fortsatt er sur på klokkebudsjettet og krever et tilsvarende budsjett til klær.
Den fiksa du fint Jølsrud.
Tidligere vært rimelig sikker på at black-ops-super-deeeep-under-cover opplegget mitt ved et par av klokkekjøpene tidligere har fungert. Det var helt til fruen stod og så i klokkeboksen for en tid tilbake og utalte "Hvor mye har du klokker for egentlig?" jeg: "Ehh, nja litt vanskelig og si egentlig, aldri regnet på det ..." Hun: "Det er vel omtrent xxx.xxx tusen der, er det ikke?" jeg: "Ehh, nei det er det jo i hvertfall ikke ...ikke så mye i hvertfall, ehh tror jeg, nei da, så ..."
Jadda. VELDIG skummelt at hun faktisk traff spikeren mer eller mindre midt på hodet.
Det sagt så har delvis ærlighet vist seg å virke sånn passe bra. Så lenge jeg ikke lar noe gå utover familiære innkjøp og har råd til å sponse en ferietur i året, så er det meste greit.
Vi har vel egentlig inngått en avtale om akkurat det, at så lenge det ikke går utover noe annet, gjør jeg akkurat hva jeg vil med pengene mine
Men, hun har mast så lenge nå om at hun må jo bare ha en fin klokke selv. Så stor fare for at det blir neste klokkekjøp.
Retorikken "En som har flere porscher og andre fine biler lar jo ikke dama si kjøre rundt i en en Fiat Uno heller akkurat da" er faktisk blitt brukt.