Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

God og rask handel med submar. Ny good guy liste:

Selgere:
* RELOX
* Espenbki
* breitling_1884
* Kasmir
* joha
* HenrikTA
* Greg

Kjøpere:
* rsvei
* Minuteman
* Tots
* Submar
 
Submar fortjener virkelig en plass her.
Nå har jeg både solgt og kjøpt klokke til/av denne karen og det har gått som en drøm. Ryddig og ordentlig på alle måter.

Handler mer enn gjerne med deg igjen, Submar:D
 
Gerrard, definitivt good guy! Han har 0 poster foreløpig, så da er det jo greit med litt feedback. Ryddig og greit gjennomført handel og hyggelig kar.
 
Submar fortjener virkelig en plass her.
Nå har jeg både solgt og kjøpt klokke til/av denne karen og det har gått som en drøm. Ryddig og ordentlig på alle måter.

Handler mer enn gjerne med deg igjen, Submar:D

Ditto!

Ryddig og fin handel med Minuteman, nok en gang.
 
Takk til TomB for en kjapp og flott handel. Han fikk sendt klokken tidlig dagen etter, og hadde en god oppfølging til klokken var ankommet. Handler gjerne fra TomB igjen, og kan trygt anbefale han til andre kjøpere/selgere :)
 
Takk til TomB for en kjapp og flott handel. Han fikk sendt klokken tidlig dagen etter, og hadde en god oppfølging til klokken var ankommet. Handler gjerne fra TomB igjen, og kan trygt anbefale han til andre kjøpere/selgere :)

Opplevelsen har vært problemfri fra min side også. Rask betaling og god kommunikasjon. Kan trygt anbefale Christian83!
 
Kris FK

Kjapp og grei handel med tålmodig selger.( måtte på sykehuset noen dager da kona skulle føde) Handler gjerne med han igjen.