Øl og klokker.

Artego 300M

IMG_0301.jpg
 
slår enda et slag for en god gammel single malt whisky. sitte ute en mandags ettermiddag og kose seg med et lite glass. MMMMMMM

IMG_3195.jpg
 
Etter en herlig norsk sommerdag, finnes det ikke noe bedre enn å avslutte dagen med en øl på terrassen :)

d0b88ebb.jpg
 
Alt for sjeldent jeg har anledning å poste her, tar igjen det med stil fra hengekøyen

51a7bed0-c486-f467.jpg


Hej Helg!
Hej Lyon på söndag! :)
 
Fantastisk utsikt du har, Adam :D
Takk&Bukk - jeg (les: fruen) prioriterte utsikt når vi gikk til kjøp, har ikke angret det - eneste smolket i begeren er at jeg , med god vilje, ser jobben min fra hengekøya (i hvertfall diod-lysen på nabobygget)

Vurderer Smiths-gtg her etter fullført pissaround om det passer
 
Fantastisk hvordan du akkurat vist det som jeg trodde var "finboksen" i galleritråden så har du jammen bl. annet slikt derpåtil :)
Strongt at Smiths fått noe armtid idet hele tatt ;)
 
Fantastisk hvordan du akkurat vist det som jeg trodde var "finboksen" i galleritråden så har du jammen bl. annet slikt derpåtil :)
Strongt at Smiths fått noe armtid idet hele tatt ;)

Det var faktisk ikke tilsiktet, jeg tok på meg denne mens jeg tok bilder av boksen. Passaroundklokken har fått to av tre dager siden jeg fikk den så den får sin til i solen. I morgen blir det lenke, prøvde på nato i dag.
 
Takk&Bukk - jeg (les: fruen) prioriterte utsikt når vi gikk til kjøp, har ikke angret det - eneste smolket i begeren er at jeg , med god vilje, ser jobben min fra hengekøya (i hvertfall diod-lysen på nabobygget)

Vurderer Smiths-gtg her etter fullført pissaround om det passer

Hehehe, du får bare se andre veien om du ikke vil titte på jobben ;) Utsikt er virkelig en vinnende kvalitet når man har bolig. Romfølelsen er til å ta og føle på!

Høres bra ut! Er ikke lenge til den nærmer seg slutten heller :D
 
Aldri for tidlig for en IPA, nydelig øl. Her er det ikke noe mere spesielt enn Frydenlund fatøl, men god den også :)
Jeg kompenserer for billigklokke med finøl ;)
Sen går det heller ikke noen mengder her om dagen, så med to pils i uka kan man skeie ut med "luksus"