Klokkespotting

Om det er støtene skal jeg naturligvis ta hensyn til det, men xxxxser med Panerai er at morsomt fenomen så å nevne at det var en xxxxeser som bar klokken synes jeg på ingen måte kan være upassende.
 
Det støter ikke meg, men kanskje er det andre - med den eller den etnisiteten -som ville føle seg støtt, og det synes jeg vil være uheldig. Derfor mener jeg snakk om etnisitet ikke har noe her å gjøre generelt sett.

For øvrig:
cheers.gif
 
Synes ikke det er upassende, er jo en tydelig humor som ligger bak, og jeg synes ikke den er støtende mot det kinesiske folk. Er akkurat like støtende som å kødde med at alle i norge ser ut som bleike lik. Samtidig er jeg enig i at man ikke skal tøye strikken for langt når det kommer til humor, men synes dette er godt innenfor akseptabel grense.
 
Jeg skal ikke sette meg til doms over folk, men ville bare oppfordre til at vi helst unngår den type tema, da slike ting gjerne eskalerer, gjerne med glimt i øyet hos de som skriver, men så misoppfattes dette i ettertid osv.

Mine 2 cent.

:)
 
Snodig posering, men han er vel gjerne på vei til å klø seg bak øret eller noe sånt. Bildet er hentet fra Dagbladet på nett. Noen som har formening om klokken?

480x_13197743.jpg
 
Det støter ikke meg, men kanskje er det andre - med den eller den etnisiteten -som ville føle seg støtt, og det synes jeg vil være uheldig. Derfor mener jeg snakk om etnisitet ikke har noe her å gjøre generelt sett.

For øvrig:
cheers.gif

Vi snakker vel strengt tatt ikke så mye om etnisitet som vi snakker om nasjonalitet her ?

Om vi har kommet til et punkt hvor nasjonalitet plutselig har blitt støtende gir jeg opp dessverre.

Jeg ser hvor du vil, men ...

Edit;
Det overnevnte gav mer mening i hodet mitt, men uansett - en kineser må tåle at man kaller ham en kineser. Etnisitet eller nasjonalitet okke som.
 
Dette må da være den mest verdiløse tråden på TS. Har ikke folk bedre ting å gjøre enn å taste inn udokumenterte "spottinger" av random folk på gata med random klokker på armen? Skjønner ikke at noen kan ha noe utbytte av å følge denne evinnelige pludringen... Det er da så mye annet spennende, informativt og kult her inne.

My 2 cents :p Now, carry on. Jeg så forresten en Certina idag på butikken.
 
Det er bare å bidra til spotting med bilder. Det gjør jeg når det er praktisk mulig. Om ikke annet forteller det noe om hvilke klokker folk bruker.
 
Kult! Det er en Oyster Date SS på jubilee.

Naboen min har forresten en Certina DS Chrono. Og fetteren min har en TAG Heuer Formula 1.
 
Tror JanThomas' unge venn også hadde en Explorer på Senkveld nå nettopp. Tok ikke bilde, det får være grenser. :)

Det var forresten en svensk vikar på jobben i fjor som hadde en Breitling damequartz i gull og stål.
 
Var på fest i går, spottet blant annet en Iwc Big Pilot og en Rolex 116613LB.
 
Skuffende dårlig klokke interesse på armene rundt om i Barcelona.

En svært elegant herreman på 75+ spiste blåskjell med en AP Royal Oak (8-kantete og vintage ihvert fall)
Legg dertill en Panerai og en haug Casio'er. Men vi går kanskje på feil sted, noe som ble bekreftet da bror ble ranet på rubbel&bit igår :(