At jeg og fruen har kjøpt bruktbil og det som fikk meg til å velge bil var at det er Jaeger-instrumenter![]()
Kjøpt en gammel Alfa?
At jeg og fruen har kjøpt bruktbil og det som fikk meg til å velge bil var at det er Jaeger-instrumenter![]()
Hadde vært noe med en gammel Alfa Romeo!
Desverre er jeg og damen studenter og økonomien dertil.
Valget ble en 2002mod. Peugeot 206 med 75 hk. Billig i drift og grei nok til å skysse unga rundt.
Er uansett godt å vrake en Mitsubishi med 400 000 på samvittigheten.![]()
Mye OT her i det siste. For å få slutt på det kommer jeg med følgende brannfakkel:
Rolex Datejust kan jeg rett og slett ikke like... Synes jo at bildene på nettet kan være fine til tider, og den har jo bøttevis av historie. Men når jeg fikk den på lanken første gang - tidenes antiklimaks ! Puslete og anonym. Eneste grunnen til å kjøpe en måtte jo være at det er den billigste Rolexen man får brukt, og således kan bidra til å fylle boksen :grin:
Ikke enig! At ringen er rotert betyr jo nettopp at den er, eller har vært i bruk. Det er mye verre med dem som overrasket utbryter "Går det an å vri på den?" om egen dykkerklokke.![]()
Ikke enig! At ringen er rotert betyr jo nettopp at den er, eller har vært i bruk. Det er mye verre med dem som overrasket utbryter "Går det an å vri på den?" om egen dykkerklokke.![]()
Det jeg derimot ikke kan like er ringer med slark. Skal være konstante markerte hakk. Slark, nei det kan jeg ikke like