L
Lynvingen
Guest
Det er en 150 (VL3T) fra 1956. Den ble restaurert av en flymekaniker på midten av nittitallet med en lakkjobb jeg ikke har sett maken til, på en Vespa iallefall. Meget lite brukt siden den gang. Motoren har desverre "stått i stykker" og må overhales fullstendig. Er på delejakt men sliter med å finne sylinderkit som passer. Mulig å bygge den om med en ny PX motor men det blir ikke "kosher" in my book så jeg har ikke gitt opp ennå. Jeg er forøvrig tredje eieren, utrolig nok..
Har en 125 Super fra 68 også. Den står helt nyoverhalt uten motor på soverommet etter og ha vært plukket helt ned. Ble ferdig med motoren igår faktisk, og den skal på til helgen. Må bare lure et par kompiser til å komme på besøk så vi får båret den ned fra 3 etg. Bor i blokk..
Går alt etter planen så blir det testkjøring og en seiersdram i fellegarasjen på lørdag. Bilder kommer. Ser for meg en fotoshoot med min kjære PAM 111
Edit: la til et før bilde av 125 Supern
Har en 125 Super fra 68 også. Den står helt nyoverhalt uten motor på soverommet etter og ha vært plukket helt ned. Ble ferdig med motoren igår faktisk, og den skal på til helgen. Må bare lure et par kompiser til å komme på besøk så vi får båret den ned fra 3 etg. Bor i blokk..
Edit: la til et før bilde av 125 Supern