Macrobilder

Veldig veldig kult, Minuteman. Og godt å se at du fortsatt har denne godbiten i din besittelse, den har ikke fått mye eksponering i det siste ;)

Sant nok. Må få den over på en eller annen rem. Lenka er litt i snaueste laget.
Moro å lage denne "filmen" når man har en av verdens vakreste modeller på castinglista :D

Prøvde meg litt på dette selv så legger ut et bilde:p
IMG_2461.jpg

Meeeeen, jeg trenger nok litt mer trening.:p

Plukket opp en Nikkor 40mm 1:1 for et par uker siden. Har stående avtale om å bytte den i noe heftigere, hvilket jeg nok kommer til å gjøre. Jeg kommer rett og slett ikke nært nok. Fotograferer insekter, og da blir nok 100mm eller mer korrekt.

Anyways:

DSC_6060.jpg

DSC_6053.jpg

DSC_6050.jpg

Natorem fra AWCO (siklet på en vintage Sub, men gikk isteden derifra med 3 NATO's) :)

DSC_6066.jpg

Jeg var forresten lat; tok ikke engang frem pussekluten. Det samler seg tydeligvis litt støv i winderen også!

JapanPhoto i Hegdehaugsveien var så elskverdige å bytte min litt "korte" 40mm til en 85mm. Meget god service der i gården. Ser at dette ble litt nærmere, og vil fungere fint til mitt bruksområde (ikke klokker :) ).

TSIV.jpg

Har prøvd å ta endel macro bilder av klokkene mine. Her er noen jeg har tatt av min Omega.

DSC_0199.jpg

DSC_0213b.jpg

DSC_0213.jpg

DSC_0209.jpg

DSC_0202.jpg

DSC_0186.jpg

DSC_0164.jpg

DSC_0156.jpg

DSC_0137.jpg

DSC_0154.jpg

DSC_0152.jpg

DSC_0151.jpg

DSC_0145.jpg

DSC_0136.jpg

DSC_0067.jpg

DSC_0066.jpg

DSC_0060.jpg

DSC_0057.jpg

DSC_0051.jpg

Bildene er tatt både ute og inne og jeg har prøvd litt forskjellig lys.
ps Jeg er en elendig fotograf, tok ca 150 bilder i en konformasjon nå i mai og ikke et av de var spesielt bra:(

Nå har jeg endel flere bilder og jeg skal prøve å få lagt ut noen av de ved en senere anledning om det er ønskelig.