Klokkespotting

Det var greit det UJU, dere er alle invitert;)
Har hvert på spanskkurs idag så kommunikasjonen også faller på plass, Esta muy bien Datejust señorita!:D

Får ta å sjekke Relojes Especiales etter bilder...
 
En Bell & Ross Aviation ble spottet i en kantine på Skøyen i dag.

Jeg tror eieren fikk med seg at jeg kikket på uret.

Et paradoks er at jeg i forrige uke "avslørte" en kollega med en B&R-kopi, altså ikke fake, men så og si identisk klokke, men med et annet "brand". Han påstod at han ikke kjente til B&R, men jeg tror han dro en hvit en;)
 
Hva er det Per Sandberg har på armen?

729x.jpg


Aner ikke men nettopp observert i nettavisen med en annen variant. Hmm en skjult horologist kanskje
 
......noen som så hva Madcon Yosef hadde på armen på "The voice" igår? Så litt ut
som en AP ROO i hel-gull. Men det var sikkert en Hublot:mrgreen:
 
så faktisk en hublot klokke tidligere i stavanger. Usikker på hvilken type det var, men liker ikke hublot uansett så er ikke så interessert :p Ellers så jeg en rolex daytona....
 
FAKE hublot monaco yacht club på en kollega i dag. Utrolig hvor mye jobb de hadde lagt inn i finishen og sånn på den, for så å stappe inn et quartzverk.
 
Meget mulig. Det verste er at jeg vet han er klokkeglad og eier hvertall to ekte Hubloter.
 
Savner virkelig flere spotte-bilder i denne tråden...Da hadde det blitt fart på sakene!

Jeg vet det er vanskelig, men "pics or it isn't interesting" gjelder for min del. :oops:

Kjendis-spottingene er dog morsomme, med tilhørende detektivvirksomhet for å finne ut hva den og den har på seg der og der :D