Dagens klokke

2012-01-03163534.jpg

Du gjør ventetiden vanskeligere for meg :)
Flott bilde.
 
Jeg poster dette her.
Har kjøpt litt kamera-gadgets så jeg måtte prøve det i kveld. Det går sikkert an å få det til mye bedre men er fornøyd, mtp at dette er første forsøk.:)

Stjernefilter007-2.jpg


Stjernefilter008-2.jpg


Stjernefilter018-2.jpg


Natta.
 
Flotte bilder. Tørr jeg spørre hva du har kjøpt av "snacks"? Har selv kjøpt mellomringer og soft-tent. Gleder meg til å prøve litt macro-fotografering med godt lys.
 
Flotte bilder. Tørr jeg spørre hva du har kjøpt av "snacks"? Har selv kjøpt mellomringer og soft-tent. Gleder meg til å prøve litt macro-fotografering med godt lys.

Takker.
Litt av hvert.:) Blitz,ringblitz til macro fotografering, telt. diverse filtere, nye lamper på vei... Det du ser på de bildene er en såkalt "stjerne-filter" Morsom sak. Skal prøve å ta noen bedre bilder når jeg får litt mer tid.
 
Flotte bilder, Agassiz :)
Her er mitt bidrag til dagens, men med mobil og delvis skjult for å unngå å bli oppfattet av kollegaer som helt syk.
20120104_095349.jpg
 
Flotte bilder, Agassiz :)
Her er mitt bidrag til dagens, men med mobil og delvis skjult for å unngå å bli oppfattet av kollegaer som helt syk.

De fleste kan nok kjenne seg igjen i det der ja. Åpent landskap og fotografering av eget håndledd går relativt dårlig sammen :)

Selv har jeg pappaperm og kan oppføre meg merkelig uten at noen ser det...

IMGP4752-1.jpg
 
54d78d5e-4c5d-0237.jpg

Her i huset går pappapermen mot slutten, på jobb igjen i løpet av neste uke. Jeg har kinesisk chrono og fargerikt armbånd som jeg ble utstyrt med tidligere i dag og ikke tør ta av ennå...:)