Santos-Dumonts julekalendergalleri

eeeeeeeeehh.... Så det er der du har tenkt å legge lista ja.. :eek:

Hvis ingen har sagt det før.. Du er en gal mann! :cool:
 
2. Desember og denne tråden må oppdaters sporenstraks, Santos-Dumonts!

Ingen tid å miste med poster av ditt kaliber:cool:
Gleder meg:D
 
Der fikk jeg to luker samtidig gitt. Har egentlig bestemt meg for å selge unna all vintage og legge det på hylla en stund, man med luke nummer en så kjennner jeg jeg kommer til å slite.
 
Luke 2 var jo helt nydelig.
Takk for at du deler. :)
Gleder meg til i morgen allerede.
 
Fantastiske bilder og presentasjon, dette må være en av de beste trådene her på asylet:D

Keep up the good work!
 
Suverent, snart blir det vel Zenith'r over hele sonen:)

Sent from my Desire HD using Tapatalk
 
Perfekt lesning til morgenkaffen dette her:) Hvis du har tenkt å fortsette i samme stilen som du har startet må jeg si at jeg gleder meg til fortsettelsen.
 
Dette er jo helt enestående, Santos. Prosjektet er genialt, og gjennomføringen strålende. Tråden er en TS-klassiker allerede, med 22 ur igjen. Jeg har ikke gledet meg så mye til neste julekalenderdag siden barneskolen.
 
Vi er bare på luke 2 og jeg bøyer meg i støvet allerede! En klassikertråd! Og selvfølgelig en sinnsyk fet klokke!
 
Glimrende lesning! Gleder meg stort til min Zenith er i hus: Striking 10th 03.2041.4052/69.M2040
 
Strålende prosjekt og flott gjennomført så langt. Allerede etter to dager er dette en klassiker. Nå angrer jeg på alle Zenithene jeg har solgt og spesielt at jeg ikke kjøpte den A783en som jeg fikk tilbudt for det som i dag er en latterlig lav pris.

Gleder meg til fortsettelsen og stiller med Zenith i dag til ære for prosjektet.
 
getsmiley.php
 
Bra loftshistorie, bra skrevet og at du i det hele tatt kan skilte med 24 Zenither er jo helt vanvittig i seg selv.

Og vips, der var Zenith inne på ønskelisten min igjen :p
 
Nydelig kronograf! Nydelige bikder!
Merker at jeg (også) begynner å kjenne behovet for en el primero. Denne tråden kommer vel alene til å øke prisene på vintage Zenith betydelig :)
Og innleggets kvalitet er fantastisk! Klassiker-tråd uten tvil.