Moore's samling

En liten gavepakke fra Patek Philippe i dag....

Hyggelig mottak av ditto hyggelig forsendelse fra Sveits kom i posten for få strakser siden.....;)


IMG_1408.jpg


IMG_1409.jpg


IMG_1410.jpg


Og min Nautilus ser ut som den skal få det helt utmerket sammen med sitt nye leketøy....
Pusseklut og hansker fra Patek Philippe.
Direkte fra Sveits.

Vakkert. Og det topper jo hele pakken dette....:cool:

IMG_1415.jpg
 
Hyggelig mottak av ditto hyggelig forsendelse fra Sveits kom i posten for få strakser siden.....;)


Og min Nautilus ser ut som den skal få det helt utmerket sammen med sitt nye leketøy....
Pusseklut og hansker fra Patek Philippe.
Direkte fra Sveits.

Vakkert. Og det topper jo hele pakken dette....:cool:

IMG_1415.jpg

Det er noen som har det ;) :D
 
Få se da! Har kameraet kilt seg?

Ikke mer å se i denne omgang, Tore!
Pusseklut og hansker. Det var dagens pakke.
Lekent supplement fra PP når Nautilus skal pleies med den lille ekstra "touch" innimellom. ;)

Neste uke er det imidlertid "ETA" på annen Pakke. Hevdes det fra leverandøren min. Måtte det bli slik...:cool:
 
Åh... :) Jeg bare raste gjennom bildene, så logoen og lurte på hvor PPen ble av. Da venter jeg i spenning på neste pakke.
 
Stilig, Moore :) Er dette slike ting PP sender deg uten videre når du eier en klokke, eller har du bestilt dette?
 
Stilig, Moore :) Er dette slike ting PP sender deg uten videre når du eier en klokke, eller har du bestilt dette?

Både-og, dafho!
Uret mitt er registrert hos Patek Philippe´s arkiver i Sveits, og representerer sånn sett inngangen på både dialog og tilgang på litt suppleringer. Bare et symbolsk lite utlegg. Siden jeg bor sentralt i Europa ikke så langt unna, er det hovedkontoret i Sveits jeg forholder meg til, og ikke Norge.
Oppfølging og service er et par stikkord i så henseende. I tillegg til geografien. Alt selvsagt i favør av Sveits. ;)
 
Har omsider kommet meg igjennom denne tråden og sett (les: siklet) over bildene.

Moore, du har en RÅ samling klokker. Helt sykt bra. Alle er utrolig flotte, men har alltid hatt et spesielt forhold til IWC portuguese og PP nautilus, så det er de to som er favorittene mine her. :D
 
Det er noen som har det ;) :D

Jeg har ihvertfall fått en etterlengtet komplettering av tilleggsutstyr til min Patek Philippe når den andektige pleie skal gjennomføres. Pussekluter og hansker har man jo egentlig nok av, men så er det noe med det å ha originalutstyret da.
Galskapen lenge leve.... ;)
 
Fin fin løsning det :) Gleder meg til neste unboxing, du skuffer aldri!

Takk for det, dafho!
Vi får se hva det blir.;)

I går fikk jeg beskjed om at uret er ankommet Amsterdam, og skal innom en siste kvalitetssjekk før det sendes til AD. Neste uke burde derfor bli hyggelig. Jeg krysser fingre. Ventetiden er brutal...
 
Har omsider kommet meg igjennom denne tråden og sett (les: siklet) over bildene.

Moore, du har en RÅ samling klokker. Helt sykt bra. Alle er utrolig flotte, men har alltid hatt et spesielt forhold til IWC portuguese og PP nautilus, så det er de to som er favorittene mine her. :D


Thanks, Kohe321!
Hyggelig urene faller i smak. IWC Portuguese- og Patek Philippe Nautilus-linjen er absolutt blant mine favoritter også. Begge manufakturer har noen usedvanlig vakre eksemplarer i rekken, og alle som en fremkaller den store klokkeglede.:cool:
 
;)

IMG_1490.jpg




PS!
Ikke meningen komme med "luremustråd" her nå, men kameraet er ikke disponibelt, og iPhone duger ikke for denne saken.
Men gi meg litt tid, så kommer herligheten frem.