Familiebilde - Hva har dere i boksen?

Takker, gutter - særs fornøyd nå :p
En GTG bør vi helt klart få til, men for min del må det planlegges pga sitsen på hjemmebane.
 
Updates!

Det kommer seg! Siden november 2010 (straks 1 år siden) har jeg gått fra 0 klokker..til det bildet viser :)

Legger derfor ut et bilde av min samling. To nye klokker har funnet veien til min klokkeboks i løpet av de siste 3 måneder :D Og la det komme fler!! ;) Ser for meg at jeg trenger en solid hverdagsbeater som kan brukes til mer sportslige ting. Kansje den tar plassen til Seiko SKX007? Har tenkt på "Shogun"..Vi får se ;)



Seiko SKX031, Seiko SKX007, Raymond Weil Maestro, Stowa Flieger, Seiko SQ Quartz og over: Ebel fra 1950.

Hva synes dere mangler?
 
Slenger ut min her før julegavene kommer :p
67651b3c.jpg
 
En lite knips av mine klokker inkl siste anskaffelse.
20111026_194702.jpg

Det får'n si var flotte klokker. Alle sammen.
Men den fineste av alle er jaggu DJ'n.

Også jeg som har vært på utkikk etter en Sub. Det er det slutt på nå. DJ fremfor Sub for min del. Helt opplagt.

Med slik vingling burde jeg kanskje ikke kjøpe flere klokker på en stund. Og det synes ikke kona heller da hun i ettermiddag oppdaget et par banktransaksjoner hun ikke hadde hørt om...
 
Sovet godt på soffaen i natt Minuteman?

Jeg håper det skjer noe spennende i boksen min og med boksen min før jul :)
 
Det får'n si var flotte klokker. Alle sammen.
Men den fineste av alle er jaggu DJ'n.

Også jeg som har vært på utkikk etter en Sub. Det er det slutt på nå. DJ fremfor Sub for min del. Helt opplagt.

Med slik vingling burde jeg kanskje ikke kjøpe flere klokker på en stund. Og det synes ikke kona heller da hun i ettermiddag oppdaget et par banktransaksjoner hun ikke hadde hørt om...

Takker, MM. Veldig glad i dem alle.
Men over til deg. DJ er nice, det samme er sub, men hvorfor velge - hørte jeg begge deler? Joda, det gjorde jeg! Du er jo i støtet, og et par transaksjoner til før nyttår trenger du vel ikke bry kona med.
Skulle hun mot formodning oppdage transaksjonene på konto, for hun bryr seg vel ikke om hva du har på hånden, innrøm at du var sinnsyk i gjerningsøyeblikket men at du er på bedringens vei ;)
 
Stemmer, her kjører vi klokker på benken, men får watchwinder med oppbevaringsboks til jul :)
 
Jeg er ikke fotograf nok til å gi klokkene den respekten de fortjener, men here goes:
P1010846.jpg


Treboksen:
P1010847.jpg


Lack und leder:
P1010848.jpg

P1010849.jpg
 
Takker, MM. Veldig glad i dem alle.
Men over til deg. DJ er nice, det samme er sub, men hvorfor velge - hørte jeg begge deler? Joda, det gjorde jeg! Du er jo i støtet, og et par transaksjoner til før nyttår trenger du vel ikke bry kona med.
Skulle hun mot formodning oppdage transaksjonene på konto, for hun bryr seg vel ikke om hva du har på hånden, innrøm at du var sinnsyk i gjerningsøyeblikket men at du er på bedringens vei ;)

Sinnsyk i gjerningsøyeblikket er mer treffende enn du aner.
Jeg har diagnosen hypoman, altså hakket før hypomani, så det blir ikke så mye bråk - hun vet hva dette innebærer og at det iblant handles/kjøpes over en lav sko.

Dæven døtte, Morini. Du har mye flott i boksene!
 
Har to klokker hos urmakeren, når de er tilbake skal jeg ta nye bilder, men her er hva som befinner seg i boksen om dagen.

P1010628.jpg


116710, 116610, 5513, 14060, Certina DS, Seiko Tuna MM300 og en Longines Flagship.
Hos urmakeren ligger det en Omega Chronostop Driver og en gammel Certina etter min far med stemmgaffelurverk.