Vis oss din Seiko!

IMG_8984.JPG
 
Den er fet @Nicolai! Kjøpt brukt eller ny?
Hadde den med oransje visere, pushere og minuttmarkører. Ble litt for smurf-pastiller (eller gomp?) for min (les: dama) sin del.
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai
Ferdig med skjendingen av min SKX009K:
  • NH36 drivverk og SARB-krone etter å ha lekt urmaker med det opprinnelige 7S26 drivverket. Klarte å skaffe, sette inn og regulere det nye urverket selv og klokken er fortsatt vanntett.
  • 12-timers yobokies bezel siden jeg vil ha GMT men verken har råd eller lyst på flere dyre ur akkurat nå.
  • Toxic NATO FTW
_DSC2336 (1024x576).jpg


Smertet meg litt å ta vekk den fine pepsi-bezelen som jeg jo likte godt, men er svært fornøyd med den nye looken!

Denne ideen har jeg stjelt fra Ablogtowatch/thegreynato James Stacey...
 
Ferdig med skjendingen av min SKX009K:
  • NH36 drivverk og SARB-krone etter å ha lekt urmaker med det opprinnelige 7S26 drivverket. Klarte å skaffe, sette inn og regulere det nye urverket selv og klokken er fortsatt vanntett.
  • 12-timers yobokies bezel siden jeg vil ha GMT men verken har råd eller lyst på flere dyre ur akkurat nå.
  • Toxic NATO FTW
Vis vedlegg 44628

Smertet meg litt å ta vekk den fine pepsi-bezelen som jeg jo likte godt, men er svært fornøyd med den nye looken!

Denne ideen har jeg stjelt fra Ablogtowatch/thegreynato James Stacey...

Det ble meget vellykket!
 
  • Liker
Reaksjoner: ProfessorPangloss
Dette er min første post på forumet!

Solgte den elendige Daniel Wellington klokka mi, og kjøpte meg den vesle saken her for 650kr:
IMG_2133.JPG

Seiko SNK807

Var ikke særlig glad i verken den sandblåste finishen, eller den billige remen. Etter en times tid med dremelen og et reimskifte er dette resultatet:
IMG_2141-1 2.JPG


Veldig fornøyd! Vet ikke hvor godt det kommer frem på bildet, men lugs og forsiden av casen har fått børstet finish. Resten polert. Går å venter på en bestilling av diverse natostraps som jeg tror vil fullføre looken jeg går for.
 
For en herlig start på klokketilværelsen! :D Velkommen, høres ut som du hører hjemme her! :)

Dette er min første post på forumet!

Solgte den elendige Daniel Wellington klokka mi, og kjøpte meg den vesle saken her for 650kr:
Vis vedlegg 45045
Seiko SNK807

Var ikke særlig glad i verken den sandblåste finishen, eller den billige remen. Etter en times tid med dremelen og et reimskifte er dette resultatet:
Vis vedlegg 45046

Veldig fornøyd! Vet ikke hvor godt det kommer frem på bildet, men lugs og forsiden av casen har fått børstet finish. Resten polert. Går å venter på en bestilling av diverse natostraps som jeg tror vil fullføre looken jeg går for.