Tidssonen Passaround

Hva med en Orient Star 300m?

Er en klokke jeg på diverse forum ser får veldig skryt. Kunne godt tenkt meg å teste den en uke for å se om den var noe jeg vil bruke penger på.
 
Et kjempetiltak! Er gjerne med på en passaround her på forumet, med forbehold om modellen som velges. Synes MKII urene er meget interessante og kunne godt tenkt meg en av de som kandidat :) Et annet spørsmål er jo hvilken størrelse vil passe folk flest her? Hadde det vært aktuellt med en avstemmning for å finne ut hva som kunne være mest aktuelt?
 
Prøver på å få startet avstemmingen om hvilken klokke vi skal velge over helga. Noen flere forslag eller kommentarer på tampen?
 
Har kikket litt på en Stowa Seatime i det siste.
Denne bør vel passe for de fleste.;)
 
Denne er lekker: Stowa Marine Automatik A 10 evt Flieger Automatik without Logo

stowamarine40.jpg


Approximate delivery time: September 2010. Mye for pengene http://www.basel2010.com/en/stowa-marine-auto-datum.php
 
Avstemningstråden endte med seier for Stowa Seatime, så vi prøver å dra i gang en Passaround med den nå. Skal komme med en påmeldingstråd når jeg får tid litt senere i dag! Den kommer til å koste oss omtrent 6000 kr ferdigfraktet/momset, og jeg regner med et deltakerantall på rundt 20-25 stk. Det skulle bli ca 250-300 kr på hver. Følg med!
 
Foreslår at sirkulasjons rekkefølgen tilpasses slik at ftf overlevering kan gjennomføres der det er mulig.
Dette vil jo minske sjansene for at våre "venner" i posten ikke roter vekk klokka vår, som igjen fører til forkortelse av prøve perioden.;)
 
Foreslår at sirkulasjons rekkefølgen tilpasses slik at ftf overlevering kan gjennomføres der det er mulig.
Dette vil jo minske sjansene for at våre "venner" i posten ikke roter vekk klokka vår, som igjen fører til forkortelse av prøve perioden.;)

Mmm, helt greit, så lenge vi starter øverst på kartet :D
 
Enig i at vi bør ha klokken så lenge som mulig på samme sted slik at overlevering kan skje. Alltid en liten risiko ved å sende..
 
Ha ha.
Det går i Karius og Baktus både i bokform og CD hver eneste dag her hjemme for tiden.
Ikke gjør som mora di sier...Helt konge.:p
 
Da er påmeldingen over, og mail er sendt ut til alle deltakerne. Om du ikke har fått denne mailen, dropp meg en PM så sjekker jeg om jeg har rett mailadresse på deg.

Her er deltakerlista (dette er ikke rekkefølgen den blir sendt rundt i):
1 krille
2 Hopalong
3 Mathfjeld
4 Frodo
5 topale
6 G4RM
7 JoLu
8 adio
9 Auto
10 UJU
11 Marius T
12 Anders
13 Mogens
14 Braute
15 Magnus
16 Stipey
17 DJM
18 kristaafa
19 KarlFr
20 anhostma
21 LarsE
22 jsf
23 BRIO1368
24 Sponon
25 Ursa Major
26 gjmo
27 Habbes
28 DS3
29 fjk
 
Da har Tidssonen Passaround 2010 fått sin første sponsor! Jeg sendte en mail til svenske Singularstraps og spurte om de kunne utstyre Stowaen med noen straps, og det var de glade for å gjøre.

Så da jeg kom hjem i dag lå det en pakke og ventet med en sort Tropic strap, en khaki Bond-Nato og til slutt en grønn Zulu!

IMG_1607.jpg


En stor takk til Mikael og Luka hos Singular Straps for det!