The Speedmaster “Speedy Tuesday” Limited Edition

Tribute to Alaska project? WTF!?

Det er vel ikke en tribute til dette, men er fra Alaska Project de har hentet inspirasjon til designet. Klokken er jo en tribute til #SpeedyTuesday :)

Samtidig så tror jeg flere av kjøperne reserverte klokken mye pga. utseende og ikke at det var en Limited Edition. Det er jo helt klart en av de peneste Speedy´ene der ute. Det at klokken er produsert i et begrenset opplag er bare en "bonus".
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Hallo.. Dette er jo bare enda en variant av Speedy, jeg forstår virkelig ikke hypen? Tribute to Alaska project? WTF!?
2000 stk. skal liksom umiddelbart bli samler objekter?
At folk lot seg lure av Snoopy hypen - javel, dem om det.
MEN å gå fem på enda en gang, jøye meg - dette er jo bare et enkelt stålur med et kjipt urverk.
Omega skal virkelig ha honør for sin fantastiske markedsføring her.

IMG_2744.JPG
 
Det er vel ikke en tribute til dette, men er fra Alaska Project de har hentet inspirasjon til designet. Klokken er jo en tribute til #SpeedyTuesday :)

Samtidig så tror jeg flere av kjøperne reserverte klokken mye pga. utseende og ikke at det var en Limited Edition. Det er jo helt klart en av de peneste Speedy´ene der ute. Det at klokken er produsert i et begrenset opplag er bare en "bonus".
+1
 
"Samtidig så tror jeg flere av kjøperne reserverte klokken mye pga. utseende og ikke at det var en Limited Edition. Det er jo helt klart en av de peneste Speedy´ene der ute. Det at klokken er produsert i et begrenset opplag er bare en "bonus".

Dette ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: JohanB
"Samtidig så tror jeg flere av kjøperne reserverte klokken mye pga. utseende og ikke at det var en Limited Edition. Det er jo helt klart en av de peneste Speedy´ene der ute. Det at klokken er produsert i et begrenset opplag er bare en "bonus".

Dette ;)

+1

Jeg ikke funnet meg til rette med Speedy tidligere, så dette blir siste sjanse for min del.
 
Fikk beskjed fra Omega at jeg blir kontaktet av Omega Boutique senest 15 juni for avtale tid i juli.
 
  • Liker
Reaksjoner: frj
hm.. hvorfor i all verden har de ikke i stedet lagt lume i subdialsene, der hvor tallene er? Ville ikke det vært mer hensiktsmessig, og ikke minst subtilt...?