The Speedmaster “Speedy Tuesday” Limited Edition

SpeedyTuesday på svart NATO. Hva tenker folket? :) Personlig tror jeg en B&S skinn rem vil bli en perfekt kombo!
Bildet lånt fra FW sin IG-konto

image.png
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Jone
Off, nok et hakk i økonomien når klokken kommer med andre ord... Dette kommer til å bli en dyr affære med å måtte kjøpe lenke, rally reim, vintage reim +++ :)
 
Sendte en ny mail, ikke reply, angående levering, og da fikk jeg svar ila 24t. Blir nok Bjerke på meg også.
 
Har alle som har valgt butikk fått tilbakemelding på det?
Sendte svar til avsender, men har ikke hørt noe siden.

Nope. Svarte vel forrige helg og har ikke fått noen tilbakemelding enda.

Sendte ny mail og har nå fått svar. Alt i orden:)

Please accept my apologies for this late reply. I took a few days off speedy Tuesday and I am the only behind the screen!

We are more than happy deliver the watch to Urmaker Christensen Storo AS.
We will update your pick-up preferences and inform our authorized dealer.
 
Hallo.. Dette er jo bare enda en variant av Speedy, jeg forstår virkelig ikke hypen? Tribute to Alaska project? WTF!?
2000 stk. skal liksom umiddelbart bli samler objekter?
At folk lot seg lure av Snoopy hypen - javel, dem om det.
MEN å gå fem på enda en gang, jøye meg - dette er jo bare et enkelt stålur med et kjipt urverk.
Omega skal virkelig ha honør for sin fantastiske markedsføring her.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ckbuff og UJU
Hallo.. Dette er jo bare enda en variant av Speedy, jeg forstår virkelig ikke hypen? Tribute to Alaska project? WTF!?
2000 stk. skal liksom umiddelbart bli samler objekter?
At folk lot seg lure av Snoopy hypen - javel, dem om det.
MEN å gå fem på enda en gang, jøye meg - dette er jo bare et enkelt stålur med et kjipt urverk.
Omega skal virkelig ha honør for sin fantastiske markedsføring her.
Skjønner deg forsåvidt godt når jeg leser denne artikkelen linket under;
https://www.fratellowatches.com/60-years-of-speedmaster-an-overview/

På den andre siden treffer nok klokken mange ved designet, nytenkingen av markedsføring (vet f.eks. Cartier har gjort dette før), men allikevel en artig måte å gjøre det på. Tror nok mange føler seg snytt som ikke fikk med seg dette, inkludert meg selv. Var uansett så heldig å få tak i en ved å sitte å klikke F5 i minimum ti timer på tilslutt to maskiner og mobil. Bare å få meg til å gjøre dette sier jo at jeg er gal, men også at den ikke kommer til å bli solgt med det første, noe som nok gjelder de fleste. Prisen er det nok noen som spekulerer i, men tror de fleste blir keepere her gitt.

Deg om urverket, gammal morro ja, men traktoren holder når lamboen ryker. Og @Gin, vis meg en lume som er fetere da, og ikke vis meg 372 selv om den er rå den :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Gin
Hallo.. Dette er jo bare enda en variant av Speedy, jeg forstår virkelig ikke hypen? Tribute to Alaska project? WTF!?
2000 stk. skal liksom umiddelbart bli samler objekter?
At folk lot seg lure av Snoopy hypen - javel, dem om det.
MEN å gå fem på enda en gang, jøye meg - dette er jo bare et enkelt stålur med et kjipt urverk.
Omega skal virkelig ha honør for sin fantastiske markedsføring her.

Ha ha.
Ja, men på den annen side er det akkurat dette som gjør denne hobby'en så morsom.:D
 
  • Liker
Reaksjoner: Gin