Sko. Jeg trenger nye. Tips?

Nydelige sko! Dette hadde jeg ikke trodd om deg @Hammerfjord - hva blir det neste, Rolex? ;):D

Hehe, takk for det. Ja, slip, sløyfe og sånne sko i skapet: helt uhørt hos meg.
Nei, det blir Speedmaster Pro ser det sånn ut;)
Nå må jeg finne en jakke som passer med vesten/skjorten fordi Oscar Jacobson var litt for trangt på skuldrene angående dressjakkene:mad:
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Consigliere
Bilde av tidligere nevnte Meermin Blüchers. Veldig fornøyd så lang, selv om de er noe stive. Gjenstår en god del inngåing :)
IMG_5032.JPG
 
Er på nippet til å bestille et par Herring boots, men er litt redd for å bomme på størrelse. Noen som har måttet returnere til Herring og vet om det er mye styr og/eller kostbart?
 
Er på nippet til å bestille et par Herring boots, men er litt redd for å bomme på størrelse. Noen som har måttet returnere til Herring og vet om det er mye styr og/eller kostbart?
Det gikk smertefritt for min del. Tok kontakt med dem på mail, og fikk oppgitt en "kode" jeg skulle bruke hos DHL for rabattert retur. Husker ikke helt hva det kom på, men tror det var rundt 250nok. Det eneste kjipe er at tollen bruker flere mnd. på å tilbakebetale mva. og at DHL sitt utleggsgebyr er tapt.

edit: Gratulerer @MrT. Er selv storfornøyd med mine Burford etter en sesong, men husker at de var et h**** å gå inn :confused:
 
  • Liker
Reaksjoner: MrT