Sea-Dweller-tråden

Har nå prøvd den nye Dwelleren på armen. Den er veldig fin. Faktisk så fin at jeg hadde vurdert den sterkt dersom jeg var på jakt etter noe nytt. Størrelsen på 43 mm kledde den perfekt!
 
Incomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing :eek::eek:

Endelig hull på SD byllen :cool::

5a7013a3968c2189e3f802d9cf994a28.jpg
 
Incomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing :eek::eek:

Endelig hull på SD byllen :cool::

Vis vedlegg 50753

OMG det blir visst ikke hull på SD byllen denen gang heller!

Capture.PNG


Unreal. Dette er andre gang jeg kjøper en SD og ender med å få pengene i retur. Nå kan jeg jo kreve at han sender denne klokken men selger har vært en gentleman hele veien så jeg har ikke hjerte til det.

Jaja, hello there sprell ny VC overseas :cool:
 
Gleder meg til neste GTG ;)

OMG det blir visst ikke hull på SD byllen denen gang heller!

Vis vedlegg 51344

Unreal. Dette er andre gang jeg kjøper en SD og ender med å få pengene i retur. Nå kan jeg jo kreve at han sender denne klokken men selger har vært en gentleman hele veien så jeg har ikke hjerte til det.

Jaja, hello there sprell ny VC overseas :cool:
 
OMG det blir visst ikke hull på SD byllen denen gang heller!

Vis vedlegg 51344

Unreal. Dette er andre gang jeg kjøper en SD og ender med å få pengene i retur. Nå kan jeg jo kreve at han sender denne klokken men selger har vært en gentleman hele veien så jeg har ikke hjerte til det.

Jaja, hello there sprell ny VC overseas :cool:
Kjedelig å gå glipp av en klokke, men synes det er realt å tilby kompensasjon for dette.
 
  • Liker
Reaksjoner: havarduf
OMG det blir visst ikke hull på SD byllen denen gang heller!

Vis vedlegg 51344

Unreal. Dette er andre gang jeg kjøper en SD og ender med å få pengene i retur. Nå kan jeg jo kreve at han sender denne klokken men selger har vært en gentleman hele veien så jeg har ikke hjerte til det.

Jaja, hello there sprell ny VC overseas :cool:

Haha nok en vending:
Capture.PNG
Capture.PNG


Han aksepterte så......incomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing SD på vei :cool:
 
Hei.

Vurderer den nye Sea Dweller! 126600!
Synes alltid Rolex har vært litt for små i str. så derfor er den nye SD perfekt i mine øyne!
Noen som vet hvor jeg kan få tak i den?
Er på venteliste hos en AD i Norge, men det er laaaang venteliste..:-/
Så at det ligger 2 på Finn til rundt 135k men synes det er vel mye når den koster ca. 100k i butikk!

Noen forslag?

Takker!
 
På forhånd unnskyld, men jeg skjønner ikke helt greia med denne klokka. SD4K var en slow seller og var så å si alltid inne hos forhandlerne... Denne er imho hypet :)