Sea-Dweller-tråden

Endelig på plass hos meg.....:)
20170705_004150.jpg
 
En 1665 hadde ikke vært å forakte @Tom Henriksen , men det toget er nok gått (prismessig versus tilstand). Får klare meg med 16600 som eneste SD.

En 126600 er HELT uaktuelt p.t. Urskiva og viserne er såpass små med den tykke bezel inserten - at "maxidial" egentlig er "normal dial" relativt målt med alt godset rundt...
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Liten artig observasjon, nå er det flere Seadweller 126600 enn 116600 tilsalgs på Chrono24, sprøtt!

Har ikke kikket igjennom annonsene, men kun basert på antall treff når man søker på "126600" og "116600"
 
  • Liker
Reaksjoner: Gin
Nå har sett nærmere på annonsene på 116600 og 126600, eneste jeg reagerte på var prisen på mange av 116600.
Har ikke gått igjennom hver enkelt annonse, det orker jeg ikke. Can you enlighten me? :)
 
Hvordan sitter SDen på armen i forhold til FFen? Føles den mindre?

Vanskelig å si, siden BP FF er på rem. Men føler kanskje at denne er noe mindre. Men veier mer pga lenken. Nøyaktig gramforskjell vet jeg ikke. Men den er meget behagelig på mitt håndledd. Altså den nye SD43.
 
  • Liker
Reaksjoner: SCUBA diver
Vanskelig å si, siden BP FF er på rem. Men føler kanskje at denne er noe mindre. Men veier mer pga lenken. Nøyaktig gramforskjell vet jeg ikke. Men den er meget behagelig på mitt håndledd. Altså den nye SD43.

SDen er fin klokke, liker den godt. Litt røffere om mer tool en FFen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Liker begge veldig godt. FF går under radaren. Noe som er litt "problematisk" for en Påfugl ;)

De som vet de vet, det viktigste er du vet. Merker at den er savnet i blandt, selv om jeg er veldig fornøyd med den store klossen som er alt annet en under radaren..

SDen ligger vel midt i mellom, røffere en FFen men langt mer anonym en Ploprofen. Og ikke minst høy merke gjenkjennelses faktor.